دانشآموزی در شهر برخوار، با اقدامی تحسینبرانگیز ۲۰۰ میلیون ریال از پسانداز شخصی خود را به ساخت مدرسه اختصاص داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسم کلنگزنی ۱۳ مدرسه و امضای قرارداد ساخت ۳ مدرسه جدید در شهرستان برخوار، محمد یاسین معینی، دانشآموز نیکاندیش این شهرستان، با اقدامی تحسینبرانگیز ۲۰۰ میلیون ریال از پسانداز شخصی خود را به ساخت مدرسه اختصاص داد.این حرکت ارزشمند در حضور مسئولان شهرستانی و جمعی از خیرین مدرسهساز اعلام شد و با استقبال گسترده حاضران همراه بود. محمد یاسین معینی با وجود سن کم، با درک عمیق از اهمیت آموزش و توسعه زیرساختهای آموزشی، تصمیم گرفت پسانداز خود را صرف آیندهسازان این دیار کند.مجتبی ملااحمدی، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، در این مراسم ضمن تقدیر از این اقدام، اظهار داشت: حرکت این دانشآموز جوان، الگویی الهامبخش برای همه ماست و نشان میدهد که فرهنگ مشارکت در توسعه آموزشی در نسل جدید بهخوبی نهادینه شده است.این مشارکت در کنار سایر اقدامات خیرین، نویدبخش آیندهای روشن برای آموزش و پرورش شهرستان برخوار است.
دانشآموزی در شهر برخوار، با اقدامی تحسینبرانگیز ۲۰۰ میلیون ریال از پسانداز شخصی خود را به ساخت مدرسه اختصاص داد.
واکنش خود را ثبت کنید
نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید
نظرات۰