حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
دستگیری ر. فایتر یکی از سرشاخه های مجموعه های Aitrades.com و Bvarb.com !

دستگیری ر. فایتر یکی از سرشاخه های مجموعه های Aitrades.com و Bvarb.com !

اطلاع رسانی وشفاف سازی رسانه‌های معتبر اینترنتی و چاپی کشور از حدود دو سال پیش زنگ خطر را به صدا در آورد واز یک پروژه عظیم کلاهبرداری بین‌المللی خبر داد که طراح و سرشاخه اصلی آن ( ح. ع )و ( س. ی ) خود را از اعضای یکی از نهادهای نظامی کشور معرفی کرده بود.

این شبکه که به نام Aitrades  و با سو استفاده از نام یک نهاد نظامی معتبر در حال کلاهبرداری و پولشویی بود و با جلب اعتماد متقاضیان وفریب خوردگان ، اهداف پلید خود را عملیاتی می کرد ،  با ورود رسانه های مختلف چهره سران اصلی این کلاهبرداری بزرگ و نجومی شناسایی و  برای عموم مردم نمایان شد .

این گزارش حاکی است عده ای از این کلاهبرداران در خارج از کشور و بصورت علنی در شبکه های ماهواره ای بر علیه نظام مشغول به اجرای برنامه هستند ، اینگونه به نظر می رسد که این باند مخوف تمام تمرکز خود را برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار برده و قصد دارند با خروج ارز و دارایی های مردم ایران در شرایط سخت تحریم های اقتصادی ، به کشور عزیزمان ضربه وارد کنند ، که خوشبختانه با هوشیاری ارگانهای دولتی ، دستگاه قضا و رسانه های مکتوب و مجازی کشور و یاری همیشگی سربازان گمنام امام عصر ( عج ) این آرزو را به گور خواهند برد .

طبق گزارشات ، (ش.ا) که یک چهره مبتذل و مستهجنِ شبکه‌های معاند لس‌انجلسی به شمار می رود و سابقه همکاری و همراهی با کلاهبرداران شرکت aitrades از جمله ( ع. ن )(ملقب به اهورا) را در کارنامه خود دارد، در همکاری جدید و دیگری با سران آن شرکت دست به تبلیغ مستقیم برای پروژه جدید کلاهبرداری فاسدین اقتصادی به نام BVARB.COM زده است.

نام برده که قبلا در شبکه‌های لوس‌انجلسی مشغول به فعالیت بوده، اکنون در استانبول ترکیه مشغول به تبلیغ و البته مهم‌تر از آن (به دلیل داشتن پاسپورت آمریکایی) مشغول به انتقال و جابجایی پولهای حاصل از این فعالیت کلاهبردارانه‌ی جدید (پولشویی) است.

گزارشات حاکی است که اقدامات و پیگیری‌های قضایی در خصوص استرداد این مفسدین اقتصادی به داخل کشور در دستور کار مقامات قضایی و امنیتی کشور قرار گرفته و به زودی شاهد دستگیری این مجرمین خواهیم بود تا در پیشگاه دستگاه قضایی کشور پاسخگوی مردم و مالباختگان باشند.

آنچه که در این نوه کلاهبرداری ها و از دست دادن دارایی های مردم بسیار مشهود است ، عدم تحقیقات لازم در خصوص واقعی و قانونی بودن مجوزهای این شرکت ها بوده و لازم است هموطنان عزیز فریب وعده های غیر واقعی و پوچ این فعالیت های به ظاهر اقتصادی را نخورده و با هوشیاری مانع به هدر رفتن سرمایه‌های زحمت کشیده خود باشند.

شرکت های سودجو با تبلیغات غیر واقعی و سود دهی های مقطعی و غیر اصولی قربانیان خود را به بهشت پوشالی کشانده و سرمایه های آنها را به راحتی به خارج از کشور منتقل کرده و در اکثر موارد امکان برگشت پول مالباختگان وجود ندارد.

 
 
 

دیدگاه / پاسخ