حالت شب
  • Tuesday, 19 March 2024
10 لوکیشن فوق العاده برای عکاسی در اصفهان

سلیقه و توانایی عکاس در کنار لوکیشن و محل عکاسی معنای واقعی پیدا می کند و یکی از ویژگی های هر عکاسی دسترسی به لوکیش های خاص و مناسب برای عکاسی مخصوصا در عکاسی استایل و ژست است ، در این مقاله به معرفی 10 لوکیشن خاص مناسب عکاسی پرداختیم که پیشنهاد میکنیم یک بار آن را تجربه کنید .

مکان هایی که حتما باید ببینید

10 لوکیشن فوق العاده برای عکاسی در اصفهان

1-کوچه چتری رنگی رنگی پارادایس

بازار گل و گیاه پارادیس در کنار محیط دوست داشتی و پر از انواع گل و گیاه با معماری خاص و جذاب دارای یک کوچه چتری بسیار زیبا و تونل نور هست  که در آن می توانید بدون هیچگومه مزاحمتی عکس های زیبای رنگی رنگی بگیرید ، این بازار جامع گل و گیاه از ساعت 10 صبح تا 9 شب بصورت یک سره بازه و اخیرا پاتوق عکاس های با ذوق اصفهان شده و در  کنار بازدید از یک مجموعه گلخانه ای در پوزیشن های متنفاوت می توانید ساعت ها به عکاسی بپردازید و کلی تصاویر زیبا و خاطره ساز بگیرید

این مکان در خیابان سعادت آباد بعد از چهار راه فرایبورگ به سمت سجاد ، مجموعه 193 سابق و مجاور پارک غذایی رضوانی واقع شده و دارای پارکینگ اختصاصیه

 

 

2-پارک مشتاق

پارک مشتاق یکی از قشنگترین پارک های اصفهانه که لوکیشن های جذابی واسه عکاسی داره و هم واسه تفریح جای خوب و زیباییه و اینکه حسابی میتونید عکسای خوشگل بگیرید.

تو فضاهای عمومی از لباس های پوشیده استفاده کنید که مشکلی زمان عکاسی واستون پیش نیاد.
این پارک زیبا در امتداد رودخانه زاینده رود و در مرکز شهر واقع شده و از محدوده بعد از پل غدیر به سمت مشتاق - ابتدای خیابان سلمان فارسی - پارک مشتاق قرار گرفته

البته در این پارک و این منطقه لوکیشن های خیلی خوبی میتونید پیدا کنید.

 

3-باغ گلها

عکاسی بین کلی گلهای زیبا، کمتر کسی هست که باغ گلهای اصفهان رو نشناسه یا دیدن نکرده باشه، پس بهتره خودتون از نزدیک ببینید و از این فضا لذت ببرید..

این باغ زیبا در ضلع جنوب شرقی میدان بزرگمهر - ابتدای خیابان سلمان فارسی واقع شده که البته باید برای ورود به آن هزینه ورودی و بازدید رو پرداخت کنید .

 

4-کوچه راه پله ای - اصفهان

یکی دیگه از مکان های مناسب عکاسی از نوع خیابانی و محیط باز کوچه راه پله ای هست که در کمتر شهری نمونه اون رو میتونید داشته باشید و خبر خوب اینه که در اصفهان هم این کوچه وجود داره و نکته اول فقط لطفا موقع عکاسی خیلی مراقب باشید باعث مزاحمت ساکنین این محله ها نشین، چون هم خودتون اذیت میشین هم دیگه عکاسی اجازه پیدا نمیکنن اینجور جاها برن عکاسی و یه نکته خیلی مهم دیگه این که کلن فضاهای باز نیاز به پوشش مناسب دارن که هم عکاس و هم خودتون اذیت نشید و بتونید عکاسی راحت و بی دغدغه و امنی داشته باشید و کسی نیاد بهتون گیر بده...

این کوچه زیبا در خیابان آبشار سوم - قبل از خیابان مسرور - کنار خیابان سردار روحانی واقع شده و  البته تو این کوچه و این منطقه لوکیشن های خیلی خوبی میتونید پیدا کنید.

 

5-محله سنگ تراش ها –جلفای اصفهان

محله سنگ تراش ها یکی از زیباترین و بی نظیرترین محله های شهر است. خیابان جلفا در آن سوی خیابان با سنگفرش ها و کافه ها و موسیقی و کلیساها رو در هیچ جای ایران نمیتونید ببیند ، فضایی خاص که شما رو به یاد شهرهای اروپایی خواهد انداخت و عکاسی در این خیابان یک تجربه ی به یادماندنی است.

 

خیابان‌های محله جلفای اصفهان

6-منطقه جنگلی ناژوان

منطقه ی جنگلی ناژوان یا به قول اصفهانی ها ناژنون یکی از مناطق زیبایی است که مخصوصا در فصل بهار و پاییز  زیبایی غیر قابل وصفی خواهد  داشت و  منطقه ای سرسبز و سرشار از حس خوب به حساب میاد ، این مجموعه با وسعت مناسب و درختان سر به فلک کشیده و دور از هیاهوی شهری نوید یک روز خاطره انگیز را به بازدیدکنندگان می دهد که عکاسی در آن را یک بار باید تجربه کرد.

 

 

7-خیابان پیاده روی چهارباغ

یکی از مکان های خاطره انگیز برای هر اصفهانی و هر مسافری که به اصفهان سر زده مطمئنا خیابان زیبای چهار باغ است که چند سالی از پیاده  رو شدن آن گذشته و  از قدم زدن در آن می توان بسیار لذت برد و از رنگ های درختان آن در فصل های مختلف آرامشی را بدست آورد. تجربه ی عکاسی در این فضا را از دست ندهید.

برای عکاسی در این مکان به خیابان چهارباغ مراجعه کنید و از هر کجای این پیاده رو میتوانید عکس های زیبا تهیه کنید

 

خیابان چهارباغ

8-خیابان عباس آباد اصفهان

خیابان عباس آباد اصفهان یکی از زیبا‌ترین خیابون ‌های اصفهان به شمار میره که با خانه ‌های زیبای ویلایی و درختان انبوه چنار و برگ پنجه ‌ای پوشیده شده و درختان کهنسال این خیابان سال ها قد کشیده ‌و سقف خیابان را پوشانده اند و می ‌توانید در این خیابان پیاده روی کنید و در همه فصل‌ های سال، از زیبایی آن لذت ببرید. برای دسترسی به خیابان عباس آباد می‌ توانید از مسیر خیابان شمس آبادی یا چهارباغ عباسی استفاده کنید.

این خیابان زیبا در محدوده چهار باغ قرار گرفته و اگر به خیابان چهارباغ عباسی سر زدید ، عکاسی در عباس آباد را در برنامه خودتون قرار بدید .

 

9-مرکز کتاب اصفهان

خیابان آمادگاه اصفهان روبروی هتل عباسی پاساژ قدیمی و زیبایی وجود داره که هر هنرمندی حداقل یک بار به اون سر زده و انواع لوازم  طراحی رو میتونید اینجا ببینید و در مرکز این پاساژ کتاب فروشی هایی که از سیر تا پیاز هر کتابی از نو تا دست دوم را موجود دارند ، این مکان  یکی از لوکیشن های خاص برای عکاسی هست  که میتونید در ژست های خاص عکس های متفاوتی بگیرید .

خیابان چهارباغ ، خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی محل دقیق این لوکیشن زیبا است

 مجتمع فرهنگی تجاری عباسی

10-انگورستان ملک

خانه ی ملک التجار یا همان انگورستان ملک باغ انگور و عمارت تاریخی اصفهان است. عمارتی بزرگ و با شکوه با رنگ های متنوع و کاشی کاری های زیبا دردوره ی قاجار که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد.

این مکان دارای هزینه ی ورودی است که  از ۹صبح تا ساعت۱۴ میتوانید از محیط آن بازدید و عکس های خاطره انگیزی تهیه کنید

 انگورستان ملک

 

لوکیش های بسیار زیبایی در شهر اصفهان هست که هر عکاسی با نگاه خودش اون رو انتخاب کرده و کلی تصاویر زیبا گرفته ، شما چه مکان هایی رو می شناسید که عکاسی در آن ها امکان پذیره ، نظرات خودتون رو برای ما بفرستید

 

 

دیدگاه / پاسخ