حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
زهرا حاتمی:آبادانی اصفهان با مدیریت قوی شهری امکانپذیر است

هرچقدر فرهنگ شهروندی را افزایش دهیم میتوان در لوای یک مدیریت قوی شهری معضلات و مشکلات شهر را حل و فصل کرد.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان:

زهرا حاتمی:آبادانی اصفهان با مدیریت قوی شهری امکانپذیر است

 

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آبادانی اصفهان با مدیریت قوی شهری امکانپذیر است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، زهرا حاتمی در این ارتباط اظهار داشت: لازمه رسیدن به مدیریت قوی شهری ، افزایش آگاهی و فرهنگ شهروندی است.

وی بیان داشت: هرچقدر فرهنگ شهروندی را افزایش دهیم میتوان در لوای یک مدیریت قوی شهری معضلات و مشکلات شهر را حل و فصل کرد.

این  دانش آموخته دکتری زبان و ادبیات فارسی خبر از راهکارهای معضلات شهری داد و گفت: بدنبال خشکسالی شاهد آلودگی هوا هستیم که به جهت افزایش بار بیماریها مثل سرطان، ام اس  و غیره و کاهش تعداد روزهای سالم لازم شورای شهر جدی تر در این عرصه واردشود.

وی گفت: عوامل متعددی در بروز آلودگی هوای اصفهان نقش دارد از جمله کوره های آجرپزی و تولید گچ، پالایشگاه و صنایع بزرگ و آلاینده های گازی منازل و تاسیسات صنعتی و تردد خودروهای تک سرنشین که خود سبب ایجاد ترافیک و وجود اتوبوس های با چند سرنشین در تشدید آلودگی هوا نقش دارد.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: لازم است که محیط زیست با صنایع آلاینده برخورد و آنها را پایش کنند و صنایع آلوده کننده هوا با پرداخت غرامت جبران کنند و با توسعه مراتع و فضای سبز و درختچه ها جلوی ریزگردها گرفته شود و موتورسیکلت های برقی در سطح شهر  توسعه یابد.

دیدگاه / پاسخ