حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
آسمان اصفهان تا اواسط هفته آینده غبار آلود است

آسمان اصفهان تا اواسط هفته آینده غبار آلود است

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا محمد رضا رفیعی اظهار کرد : امروز موج ضعیفی از روی استان عبور می‌کند اما از فردا (پنجشنبه) تا اواسط هفته آینده جو پایداری بر روی استان استقرار پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت هوا در کلانشهر اصفهان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد در مناطق مرکزی بتدریج غبارآلود است، ادامه داد: وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: کمینه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۲۱ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۱۸ درجه سانتی‌گراد رسید که نسبت به روز گذشته ۲ درجه خنک‌تر شد.

وی بیان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۳ و بویین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، برای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه(فردا)، هوای صاف تا کمی ابری گاهی وزش ملایم باد در مناطق مرکزی هوای آلوده و برای روز جمعه، هوای صاف تا کمی ابری گاهی وزش ملایم باد در مناطق مرکزی هوای آلوده پیش بینی کرد.

دیدگاه / پاسخ