حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
ارائه تسهیلات به ۱۰۷۹ طرح اشتغال‌زایی در شرق اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اجرای یک هزار و ۷۹ طرح اشتغال در مناطق شرق اصفهان اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

ارائه تسهیلات به ۱۰۷۹ طرح اشتغال‌زایی در شرق اصفهان

کریم زارع ، با تاکید بر اولویت توانمندسازی خانواده‌ها با محوریت اشتغال، اظهار کرد: با افزایش خشکسالی‌ها و تشدید بیکاری در شهرستان‌های شرق اصفهان، حوزه اشتغال کمیته امداد با هدف کمک به کاهش مصرف آب، به شناسایی و بررسی پتانسیل‌های شغلی در این منطقه پرداخت.

وی افزود: پس از شناسایی توانمندی‌ها و با توجه به گردش‌پذیر بودن منطقه و مصرف بالای آب در مشاغل کشاورزی، دامداری، تغییر رویکرد اشتغال مددجویان به شغل‌های خدماتی به ویژه در حوزه‌های بوم‌گردی و صنایع دستی که وابستگی کمتری به آب داشتند، ضروری بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: تسهیلاتی بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به یک هزار و ۷۹ طرح اشتغال در این منطقه، اختصاص یافت و با توجه به تغییرات انجام شده و در نظر گرفتن وضعیت اقلیمی و کاهش بار مشکلات مشاغلی که به شدت از لحاظ نیاز به آب پرمصرف بودند، برای مددجویان مناطق جرقویه علیا و سفلی، هرند، ورزنه و کوهپایه ۹۴۰ طرح اشتغال با موضوع خدمات ایجاد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم با تعامل بیشتر با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها، مشکلات بیکاری مردم این منطقه از استان را که ناشی از وقایع طبیعی است، تا حد امکان برطرف کنیم.

دیدگاه / پاسخ