حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
استاندار اصفهان احزاب سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند

استاندار اصفهان احزاب سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند

 به گزارش باخبرباش به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان سیدرضا مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اصفهان افزود: استانداری اصفهان آماده دریافت نظرات، طرح‌ها، انتقادات و پیشنهادهای احزاب و گروه‌های سیاسی است و درصدد است تا این ارتباط و هم‌اندیشی با همه احزاب سیاسی مادام حفظ شود.

وی با بیان اینکه تغییر رویکردها می‌تواند منشاء امیدآفرینی و دلگرمی مردم باشد، گفت: در یک سال اخیر پروژه‌های زمین مانده و مشکلات چندین ساله مردم از جمله دهکده لجستیک، پروژه های علی‌آباد کلنگان، شهیدکشوری، بهارستان و شاهین شهر پس از سال ها بلاتکلیفی تعیین تکلیف شد.

استاندار اصفهان افزود: در نخستین روزهای آغاز فعالیت خود را در استانداری اصفهان، نشستی را با حضور دانشجویان استان برگزار کردیم و با اعلام نظر دانشجویان متوجه شدیم پس از ۹ سال اولین جلسه گفت و گو محور میان استاندار و دانشجویان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آن تاریخ تاکنون پنج جلسه با حضور نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی استان، چهار نشست با حضور علما و فضلای استان، ۲ جلسه با کارگران شریف استان، چهار جلسه با دانش آموزان و جلسات مستمری را با فعالان اقتصادی و اقشار مختلف مردم برگزار کردیم.

مرتضوی با بیان اینکه این ارتباط مستمر با اقشار مردم به نگاه راهبردی دولت با آحاد مردم باز می گردد، گفت: در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۱۳ جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی و بیش از ۶۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه شاخص بهبود فضای کسب و کار در استان از رتبه ۲۳ در سال ۱۴۰۰ به رتبه پنج رسیده است، افزود: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی دهد خبرهای امیدبخش به گوش مردم برسد.

استاندار اصفهان با اشاره به سفرهای شهرستانی، گفت: در هر سفر شهرستانی مشکلات احصا و با اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان، فعالان اقتصادی، صنعتی و دیگر بخش‌ها دیدار و گفت وگو می‌شود تا در نهایت دغدغه‌ها در حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط بیان و تبدیل به مصوبات لازم الاجرا شود.

وی یادآور شد: خادمان مردم در همه شرایط خود را موظف می‌دانند تا در صحنه و میدان خدمتگزاری حاضر باشند، بنده هنگام بارش شدید برف و باران در استان به برخی شهرستان‌ها سرکشی کردم. معاونان نیز به طور همزمان در شهرستان‌ها و کنار مردم بودند تا از روند اجرای کار و بازگشایی مسیرها اطمینان خاطر پیدا کنند.

دیدگاه / پاسخ