حالت شب
  • Sunday, 19 May 2024
استان اصفهان درایام فاطمیه به عطر شهدای گمنام معطر می‌شود

استان اصفهان درایام فاطمیه به عطر شهدای گمنام معطر می‌شود

به گزارش باخبرباش به نقل از فارس : حسن امینی، جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استان اصفهان از ۱۶ تا ۲۶ آذرماه میزبان کاروان اهالی بهشت و پیکر مطهر شهدای گمنام خواهد بود.

وی با بیان اینکه کاروان اهالی بهشت از سال ۱۴۰۰ حرکت خود را آغاز کرد، افزود: این کاروان امسال برای سومین سال متوالی اقصی نقاط استان اصفهان را به عطر شهدا معطر می‌کند.

امینی با اشاره به دلدادگی مردم نسبت به کاروان اهالی بهشت، خاطرنشان کرد: کاروان اهالی بهشت سال گذشته بیش از چهار هزار و ۶۰۰ کیلومتر طی مسافت داشت و در ۲۶ شهرستان و ۱۵۲ شهر، روستا و بخش استان اصفهان حضور پیدا کرد.

جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع) تصریح کرد: امسال کاروان اهالی بهشت حامل پیکرهای مطهر ۱۲ شهید گمنام است که در قالب یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خودروی اَرَس در تمام شهرستان‌های استان اصفهان حضور پیدا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: سال گذشته علاوه بر میدان داری قلب‌های عاشق و احساسات پاک مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدا، جلوه‌های عقلانیت هم تحت عنوان جهاد تبیین به میدان آمد و در هر شهر و دیاری ضمن انجام مراسم استقبال و تشییع شهدا، در میادین اصلی شهرها برای مردم شهر، روایتگری تصویری به سبک جدید ارائه می‌شد.

امینی اضافه کرد: امسال نیز چنین اتفاقی در راستای جهاد تبیین رقم خواهد خورد اما محتوای آن نسبت به سال گذشته متفاوت است و با اجرای یک گروه هنری همراه خواهد بود.

جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در پایان گفت: در جهت هماهنگی بیشتر، گروه پیشرو کاروان در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها حاضر شده و آخرین هماهنگی‌ها را در جهت مسیر و نحوه اجرای مراسم به عمل می‌آورند.

دیدگاه / پاسخ