حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
اسکان بیش از ۳۳ هزار نفری مسافران در مراکز اقامتی اصفهان

اسکان بیش از ۳۳ هزار نفری مسافران در مراکز اقامتی اصفهان

 به گزارش باخبرباش جواد شفیعی گفت: در دهمین شب از نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۳۳ هزار نفر مسافر شب خواب در مراکز اقامتی مشخص شده شهر اصفهان بر اساس اولویت‌های اعلام شده، اسکان یافتند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اولویت‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تمام مراکز اقامتی شهر از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی با تمام ظرفیت در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت به طوری که میهمانان شهر اصفهان با انتخاب محل‌های اقامت نسبت به اسکان خود اقدام کردند.

به گفته او باغ فدک به عنوان تنها محل اقامت مسافران به صورت روباز و چادر خواب، شب گذشته مورد استفاده قرار گرفت و حدود ۱۰۷۰ خودرو وارد این مجموعه شد، همچنین در‌های تعدادی از ورزشگاه‌ها به روی مسافران نوروزی باز بود و مسافران در شرایط مناسب و در مکان‌های مسقف، ایمن و با گرمایش مناسب اقامت داشتند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مسافران و گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و از ظرفیت‌های باقیمانده مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها اطلاع یابند.

دیدگاه / پاسخ