حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
اصفهان با چالش های زیادی روبرو است

اصفهان با چالش های زیادی روبرو است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز اصفهان با چالش‌های زیادی چون خشکی زاینده‌رود، آلودگی هوا، ریزگردها، مهاجرت، حاشیه‌نشینی، بیماری کرونا، آسیب‌های اجتماعی و ده‌ها مشکل خرد و کلان دیگر مواجه است که هر یک می‌تواند قصه‌ای پرغصه قلمداد شود.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، علیرضا نصر اصفهانی اظهار داشت: مدیریت شهری ناگزیر است که با جدیت به آنها بپردازد هرچند دولت مستقر هم وظیفه سنگینی در خصوص شهرداری‌ها برعهده دارد.

وی با تأکید بر اصل برنامه‌محوری و انطباق حرکت‌ها بر برنامه‌های فرادست، ضمن پافشاری بر پرهیز از توقف و سکون در اقدامات گذشته، گفت: برنامه‌ریزی‌ها بر محور برنامه پنج ساله ششم با عنوان اصفهان ۱۴۰۵ به سمت رقم زدن آینده‌ای روشن‌تر رو به جلو جهت دهی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: دولت باید افراد فعال در این بخش را در تصمیمات خود مدنظر قرار دهد، تاکید کرد: در روزهای پایانی شورای پنجم هرروز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر هستیم.

وی گفت: در منطقه دو خانه کودک، منطقه چهار میدان شهدای هسته‌ای و خیابان‌های منتهی به آن، منطقه پنج پروژه‌های مربوط به تصفیه‌خانه و منابع آب، ساماندهی خیابان نظام و پیاده‌راه سازی نظر میانی، منطقه شش پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی و منطقه ۱۳ پروژه پل زندان و مرکز بزرگ کنترل و ترافیک همگی در این چند روز بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

دیدگاه / پاسخ