حالت شب
  • Sunday, 05 May 2024
راه اندازی اورژانسی کلینیک تنفسی حاد در بیمارستان الزهرا

روزانه حدود 700 نفر در بیمارستان در حال خدمت گرفتن هستند و متوسط پذیرش در اورژانس حدود ۱۰۰ نفر میباشد.

در پیک پنجم کرونا انجام شد

راه اندازی اورژانسی کلینیک تنفسی حاد در بیمارستان الزهرا

 

معاون پشتیبانی و توسعه مرکز آموزشی درمانی بیمارستان الزهرا گفت: کلینیک تنفسی حاد در بیمارستان به شکل اورژانسی در پیک پنجم راه اندازی شد و روزانه به 200 نفر از بیماران به صورت سرپایی خدمات لازم را ارائه می کنند .

باخبرباش/علیرضا عبدلی کریم سهرابی در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در این بیمارستان از اضافه کردن 200 تخت بیمارستانی به شکل شناور در این کلینیکی خبر داد و تصریح کرد: از همان آغاز پیک اول کرونا تاکنون تمامی اساتید و کادر درمان بیمارستان به صورت شبانه روزی و تمام وقت حتی روزهای تعطیل برای کنترل و مدیریت کرونا به کار  گرفته شدند .

وی با بیان اینکه بیمارستان الزهرا به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان‌های کشور محسوب میشود، ادامه داد: به منظور مدیریت کرونا در پیک پنجم کرونا از تمامی ظرفیت بیمارستان از جمله سرمایه های انسانی، تجهیزات پزشکی به روز و تمام فضاهای موجود و تجهیزات بیمارستانی و تجاربی که در ماههای گذشته در پیک های مختلف این بیماری داشتیم، جهت ارایه خدمات به مردم  استفاده کرده ایم.

 معاون پشتیبانی و توسعه مرکز آموزشی درمانی بیمارستان الزهرا با بیان اینکه سویه دلتا ویروس با سویه‌های دیگر آن از نظر شدت بیماری و میزان سرایتش متفاوت است، ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد بیماران در یک دوره ای مجبور شدیم بخشی از بیماران را به شکل سرپایی درمان کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط سختی در بیمارستان الزهرا حکم فرما هست این ویروس نسبت به قبل میزان سرایت بالاتری دارد، گفت: اصفهان یک استانی است که با توجه نیروی انسانی کار آمد خود به ویژه  پزشکان و پرستاران و ... جز استان های برتر در ارایه خدمات سلامت کشور است.

دکتر سهرابی با بیان اینکه برای کنترل و مدیریت بیماری در بیمارستان هم اکنون تمام بخش های بیمارستان فعال است و از ظرفیت تمام گروه ها و تیم های علمی به شکل فشرده استفاده شده است ، اضافه کرد: روزانه حدود 700 نفر در بیمارستان در حال خدمت گرفتن هستند و متوسط پذیرش در اورژانس حدود ۱۰۰ نفر میباشد.

معاون پشتیبانی و توسعه مرکز آموزشی درمانی بیمارستان الزهرا اضافه کرد:  اصفهان یکی از استان های توانمند در ارائه خدمات پزشکی با توجه وجود سرمایه های انسانی کار آمد ، خلاق و پرتلاش جز استان های برتر ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در کشور است

وی بیان داشت: پروتکل های درمانی اجرایی شده در بیمارستان بر پایه اطلاعات روز دنیا است و اعضا  هیات علمی این بیمارستان که در رشتهای تخصصی و فوق تخصصی خود در کشور صاحب نظر هستند .
دکتر سهرابی گفت: با توجه به طولانی شدن مدت زمان این بیماری نگرانی جدی در رابطه با خستگی کادر درمان وجود دارد که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم شاهد برون رفت از شرایط فعلی باشیم در انتها از زحمات کادر درمان مخصوصا پزشکان،پرستاران و تمامی کادر درمان به پاس زحمات شبانه روزی آنها تشکر می کنیم و برای همه آرزوی سلامتی داریم

دیدگاه / پاسخ