حالت شب
  • Monday, 29 April 2024
افزایش کیفیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در باغ فدک

افزایش کیفیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در باغ فدک

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: آئین درخت‌کاری با شعار محوری «حیات در حیاط»، آغاز شده است و تلاش کردیم ریشه‌های حیات و زندگی را به سمت شهروندان ببریم تا با کمک دانش‌آموزان در مدارسی که ظرفیت کاشت درختان به‌ویژه درختان مثمر وجود دارد، درخت‌کاری داشته باشیم.

به گزارش باخبرباش به نقل از ایمنا  سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با گرامیداشت روز درختکاری، اظهار کرد: از چند روز گذشته آئین درختکاری و درخت‌بانی در شهر اصفهان آغاز شده است و تا چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به ابتکار همکاران سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان، آئین درخت‌کاری با شعار محوری «حیات در حیاط»، آغاز شده است و تلاش کردیم ریشه‌های حیات و زندگی را به سمت شهروندان ببریم و با کمک دانش‌آموزان در مدارسی که ظرفیت کاشت درختان به‌ویژه درختان مثمر وجود دارد، درخت‌کاری داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری نیز به طور خاص امروز _دوشنبه پانزدهم اسفند_ از ساعت ۹ تا ۱۲ برنامه درخت‌کاری را در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان با حضور مدیران شهری و استانی برگزار کرد.

معرک‌نژاد با اشاره به خانه‌تکانی شهر، گفت: هر سال از اواسط اسفند، خانه تکانی شهر برای شهروندان نمایان می‌شود و بخش‌هایی همچون معاونت خدمات شهری، سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز و مدیران مناطق پانزده‌گانه، وظایف خود را در زمینه رنگ‌آمیزی، فضاسازی محیطی، گل‌کاری و گل‌آرایی آغاز می‌کنند که امیدواریم مجموعه این فعالیت‌ها، موجب رقم زدن ساعات خوشی برای شهروندان شود.

وی با اشاره به ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: این ستاد دائمی است، اما به‌صورت ویژه در زمان پیک حضور مسافران فعالیت می‌کند؛ از چند ماه گذشته تاکنون ستاد تسهیلات سفر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در حال پیگیری است و کمیته‌های مختلف تدابیر لازم را اندیشه‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: آئین آغاز به‌کار رسمی ستاد تسهیلات سفر ایام نوروز شهر اصفهان در روز بیست‌وپنجم اسفند برگزار خواهد شد اما توجه به اینکه این ستاد دائمی است و باید در طول سال خدماتی را به مسافران نصف‌جهان ارائه کند، مجموعه باغ فدک میزبان مسافران بوده و به‌صورت ویژه از هفدهم اسفند آمادگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی را داریم.

وی افزود: برای نوروز امسال اتفاق خاصی رخ داده است و مجموعه گردشگری باغ فدک، به عنوان کمپ روباز شهر اصفهان، سبک خدمات خود را مطلوب‌تر کرده است تا در مجموع خدمات ارائه شده به مسافران نصف‌جهان، میزبانی شایسته‌ای برای هم‌وطنان باشد.

دیدگاه / پاسخ