حالت شب
  • Wednesday, 01 May 2024
افزون بر ۷۶ هزار سالمند از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان بهره‌مند هستند

افزون بر ۷۶ هزار سالمند از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان بهره‌مند هستند

باخبرباش/ روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) روز پنجشنبه به نقل از هادی بنایی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار نفر از سالمندان تحت پوشش این نهاد در سنین بالای ۹۰ سالگی به سر می برند، ادامه داد: در پنج ماه اول سال جاری سرانه خدمات ویژه به سالمندان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی  افزود:  توجه به تغذیه و بهداشت بعنوان یکی از نکات اساسی در حفظ سلامت سالمندان است که در این زمینه در سال گذشته نیز مبلغ ۴۴۴ میلیون تومان به صورت نقدی و بیش از ۲ هزار بسته معیشتی به ارزشی بیش از ۷۲۴ میلیون تومان بین این خانواده ها توزیع شد.  
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد به برنامه ریزی های سال جاری در هفته تکریم سالمند اشاره داشت و افزود: توزیع بسته های سلامت، اهدای کارت های هدیه و دلجویی از خانواده های دارای سالمند، بازدید از سالمندان بستری شده در آسایشگاه ها، به صورت ویژه در این ایام انجام خواهد شد.
وی عمده مشکلات سالمندان را در زمینه های درمانی و تامین مسکن عنوان کرد و گفت: هزینه های درمانی، بهداشتی و تامین مسکن از جمله مشکلات اقتصادی این قشر است که کمیته امداد برای کاهش این دغدغه ها با مساعدت خیران و همکای مراکز نیکوکاری تلاش می کند.  

بیش از ۱۲۰ هزار خانواده کم بضاعت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هستند.

دیدگاه / پاسخ