حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
استقبال خوبی از انتخابات شوراها خواهد شد

استقبال خوبی از انتخابات شوراها خواهد شد

فرماندار اصفهان با این پیش بینی که استقبال خوبی از انتخابات شوراها خواهد شد، گفت: انتخابات شوراها از آنجائیکه با انگیزه محله محور و بومی انجام می گیرد  بنابراین پیش بینی میشود که شاهد استقبال خوبی از آن باشیم.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، حسین سیستانی در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر اظهار داشت: میتوانیم در مقابل آمریکا سر خم کنیم اما صحیح نیست و لازم است که سختی ها ناشی از فشار اقتصادی را تحمل کنیم.

وی با بیان اینکه در مقابل هیچ فشاری تسلیم نخواهیم شد، ادامه داد: مردم همواره طی سالهای گذشته نشان داده است که در لحظات حساس بهترین پشتیبان های نظام بودند که در عرصه انتخابات تاکنون این امر را ثابت کردند.

فرماندار اصفهان اعلام کرد: تجربه های تاریخی طی 43 سال انقلاب نشان داده شده است که حضور مردم در انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهور با استقبال بالا همراه است.

وی افزود: بر اساس قانون تمهیداتی اندیشیده شده است که نگرانی در حوزه سلامتی انتخاب  نداشته باشیم و اختیارات امنیت و انتظامی امکان هیچ گونه سو استفاده ای نمیدهد.

فرماندار اصفهان با اشاره به مشکلات آب و بخش کشاورزی گفت: باید از تمامی افرادی که در حوزه بهره‌وری فعالیت می‌کنند تجلیل کرد.

سیستانی تاکید کرد: صرفه جویی و بهره‌وری ضامن تداوم فعالیت‌های کشاورزی در شرایط خشکسالی است ولی در عین حال دستگاه‌های اجرایی استان مساله آب را دنبال می‌کنند

دیدگاه / پاسخ