حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
ایران مقتدرانه دشمنان را به چالش کشیده است

ایران مقتدرانه دشمنان را به چالش کشیده است

 سرتیپ دوم پاسدار محمد هاشمی‌پور پیش از ظهر جمعه در یادواره شهدا روستای کچورستاق اردستان، اظهار داشت: طبق سخن مقام معظم رهبری برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست یعنی که ما باید راه و روش شهدا را دنبال کنیم و برای هر صندلی مدیریت چندین شهید داده شده است.

وی با اشاره به اینکه کشور با وجود بحران‌ها با اتکا به ولایت پیش رفته است، افزود: امروزه دشمنان در صدد فریب جوانان در فضای مجازی هستند که در این ارتباط هزینه‌های میلیاردی صرف می‌کنند ولی ما باید هوشیار بوده و مراقب جنگ نرم دشمن باشیم.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان بیان کرد: عده‌ای با بی‌بصیرتی در خصوص موضوع حجاب به خیابان ریخته‌اند که این نتیجه نفوذ دشمن است و با نام اینکه آزادی نیست دست به آشوب و اغتشاش می‌زنند.

سرتیپ دوم هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: لشکر امام حسین (ع) از سال ۹۷ تا کنون حدود ۴۰ شهید مدافع امنیت را برای کشور کشور فدا کرده است، چه کسی می‌خواهد پاسخ خون این شهیدان را بدهد؟، این آشوب‌ها کار دشمن است و می‌خواهند با موضوع حجاب دین ما را بگیرند.

وی تصریح کرد: ایران مقتدرانه همه دشمنان را به چالش کشیده است و هر گوشه‌ای از کشور اگر مورد تهدید قرار بگیرد همان گوشه در کشور تهدید کننده توسط ایران هدف قرار خواهد گرفت که این نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

دیدگاه / پاسخ