حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
سامانه حمل و نقل معلولان  راه اندازی شود

معضل کارتن‌خوابی نیاز به درمان اساسی

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:

سامانه حمل و نقل معلولان راه اندازی شود

 

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهردار و معاونت حمل‌ونقل شهرداری درخواست جدی دارم که هرچه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی سامانه حمل‌ونقل معلولان شهر که ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن اعتبار اختصاص یافته، اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، کوروش محمدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با پیگیری شهردار اصفهان، این سامانه که پیش از دی‌ماه سال گذشته فرایند راه‌اندازی آن آغاز شده، تا یک یا دو هفته آینده به سرانجام برسد.

وی با اعلام اینکه از شهردار و معاونت حمل‌ونقل شهرداری درخواست جدی دارم که هرچه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی سامانه حمل‌ونقل معلولان شهر که ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن اعتبار اختصاص یافته، اقدام کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در یک سال گذشته که همراه با بحران کرونا بود، اظهار کرد: بیش از یک هزار عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام نوروز در سطح مناطق برگزار شده و ظرفیت‌های فیزیکی و مجازی که در اختیار شهرداری بود برای برگزاری برنامه‌های هدفمند و تأثیرگذار به‌کار گرفته شد.


بیشتر بخوانید؛ 

کودکان کار کنید ما حمایت می کنیم


رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان جمع‌آوری کارتن خواب ها درمان موقت است و معضل کارتن‌خوابی نیاز به درمان اساسی‌تر دارد؛ افزود: در سال ۹۹ این پدیده در حواشی شهر وجود داشت که امیدواریم اولویت رسیدگی در سال جاری برای تمام مسئولان استان در این خصوص به‌وجود آمده و در کنار سایر دغدغه‌ها، به این مسئولیت نیز توجه شود.

وی این پدیده را زیبنده شهری که دارای فرهنگ و ارزشی والا در کشور است ندانست و اظهار کرد: با سرانجام رسیدن اجرای پروژه مرکز جامع آموزش و توانمندسازی افراد آسیب‌دیده اجتماعی، می‌توان اهتمام جدی در این زمینه داشته و شاهد ساماندهی دائمی افراد بی‌خانمان شهر باشیم؛ در این خصوص از انجمن‌های مردم‌نهادی که در ساماندهی زنان آسیب‌دیده اجتماعی سختی‌های بسیاری متحمل شدند تقدیر می‌کنم.

دیدگاه / پاسخ