حالت شب
  • Monday, 29 April 2024
بازدید بیش از ۱۲۰۰۰۰ نفر از اماکن تاریخی و مذهبی نطنز و بادرود

بازدید بیش از ۱۲۰۰۰۰ نفر از اماکن تاریخی و مذهبی نطنز و بادرود

فرماندار شهرستان نطنز گفت: در ایام تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۱۲۰۰۰۰ نفر از اماکن تاریخی ،گردشگری و مذهبی شهرستان نطنز بازدید کردند.

باخبرباش/  محمد ظریفی صبح امروز _جمعه بیست وچهارم فروردین ماه_ با اعلام آخرین آمار مسافران و زائران بقاع متبرکه در شهرستان نطنز اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۱۲۰۰۰۰ نفر از اماکن تاریخی، گردشگری و مذهبی شهرستان نطنز بازدید کردند

وی افزود: در شهرستان نطنز بیش از ۱۸۰۰ جاذبه تاریخی، طبیعی و مذهبی وجود دارد که بیش از ۱۵۰ اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

فرماندار شهرستان نطنز وجود مناطق تفریحی، جاذبه‌های طبیعی و مناطق کوهستانی در دامنه رشته کوه‌های کرکس و کویر بکر بخش بادرود را از جاذبه‌های خدادادی این شهرستان دانست که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و عنوان کرد: از این تعداد گردشگر در این ایام بیش از ۹۰۰۰۰ نفر در مراکز مذهبی و امامزاده‌ها به خصوص در آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) در بادرود حضور یافتند که نشان از پایبندی به اعتقادات مذهبی و دینی هموطنان است.

ظریفی ادامه داد: جلساتی با حضور مسئولان مرتبط در جهت برنامه‌ریزی برای حضور گردشگران در این ایام تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد که خوشبختانه با همکاری هیئت امنای آستان مقدس اقداماتی در راستای رفاه زائرین انجام شد.

 

منبع: ایمنا 

دیدگاه / پاسخ