حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
بازگشت مدیر اسبق خانه مطبوعات اصفهان به خانه خود/برگزاری انتخابات الکترونیکی با زیرسازی های غیر الکترونیکی

بازگشت مدیر اسبق خانه مطبوعات اصفهان به خانه خود/برگزاری انتخابات الکترونیکی با زیرسازی های غیر الکترونیکی

سیزدهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان امروز پس از یکبار لغو به علت مشکل فنی در حالی برگزار شد که همچنان مشکلات فنی باعث شدکه افراد انصرافی همچنان در لیست پیشنهادی نشان داده شود و نتایج با تاخیر دو ساعت و نیم به سمع و نظر اصحاب رسانه اصفهان برسد که گلایه بسیاری از خبرنگاران را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، با وجودی که این دوره از انتخابات هیئت مدیره استان اصفهان نه تنها با حواشی بلکه با جنجال های زیادی بین اصحاب رسانه برگزار شد و بیش از 40 نفر داوطلب حضور در این دوره از خانه مطبوعات بودند که خیل کثیری از خبرنگاران به وضعیت اولین خانه مطبوعات کشور که در اصفهان پایه ریزی شده بود ،معترضند.

عمده گلایه خبرنگاران اصفهان در خصوص بی تدبیری ها و بی قانونی های که در اساسنامه موجود مطبوعات وجود دارد، خانه مطبوعات غیر مستقل، بیمه رسانه ای بودن فامیل های درجه یک صاحبان رسانه به جای خبرنگاران و تخلفات صورت گرفته در مجمع عمومی مطبوعات است. 

خانه مطبوعات اصفهان که عمری بیش از 30 ساله دارد در این سالها به گونه ای عمل کرده است که بسیاری از خبرنگاران رغبتی برای عضویت ندارند و برای اولین بار  انتخابات خانه مطبوعات در هشیاری و توجه ویژه خبرنگاران برگزار شد.

آنچه نتیجه سیزدهمین دوره از انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان را جالب توجه کرد بازگشت رئیس اسبق خانه مطبوعات استان اصفهان که سابقه 22 ساله ای داشت پس از  وقفه چندین ساله به خانه است.

این در حالی است که  انتخاب منصور گلناری به عنوان رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان به دعوت بیش از 80 نفری از اعضای خانه مطبوعات استان اصفهان بود.

همچنین علی صالحی که هم اکنون نماینده خبرگزاری فارس در اصفهان است به نمایندگی خبرگزاری ها در هیئت مدیره حضور دارد.

و خانم ها زهره قندهاری و مریم کربلایی و احمد رضا منزه در حالی به عنوان نماینده خبرنگاران در اصفهان منتخب شدند که حق بسیاری از خبرنگاران در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات اصفهان ضایع شد و به خاطر بی قانونی هایی که در حوزه بیمه رسانه ای خبرنگاران شده بود، هیچ از خبرنگاران نتوانستند در جایگاه واقعی خود نماینده شوند و مجبور به حذف یا انتقال در بخش بازرسین شدند و شاهد ورود برخی از افرادی بودیم که بیشتر در حوزه تبلیغات و بازاریابی خبری ورود پیدا کرده بودند.

همچنین در بخش مدیر مسئول رضا صالحی پژوه و زینب هاشمی برگزیده شدند .

در بخش بازرسین نیز آقای احمد رضا دهانی و حسین صادق زاده منتخب این دوره از هیئت مدیره شدند.

دیدگاه / پاسخ