حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
ادعای مالکیت زمین از سوی آستان قدس رضوی/  امام رضا راضی به این بلاتکلیفی نیست

باید از منافع جزیی که باعث آسیب رساندن به مردم می شود، پرهیز کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

ادعای مالکیت زمین از سوی آستان قدس رضوی/ امام رضا راضی به این بلاتکلیفی نیست

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روی بخشی از زمین های  منطقه ۸ و محدوده فردوان آستان قدس رضوی ادعای مالکیت  دارد که از نماینده آستان قدس در استان می خواهیم که  این مشکل را که امروزه سبب نگرانی مردم آن منطقه شده و مدت زیادی بلاتکلیف است را حل کند زیرا که امام رضا نیز راضی به این بلاتکلیفی نیست.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان از تصویب مرحله اول طرح جامع شهر اصفهان به عنوان شهر پایلوت در کمیسیون ماده ۵ خبر داد و اعلام کرد: در کمیسیون ماده ۵ مرحله اول طرح جامع اصفهان مورد تایید قرار گرفت و به مرحله دوم رفت .

وی با بیان اینکه  در طول بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ با مشکلاتی مواجه می شدیم، افزود: بخشی از این مشکل زمین های است که آستان قدس در خصوص آنها مالکیت یا ادعای مالکیت دارد .


بیشتر بخوانید؛ 

یزدی زاده دریاچه ذوب آهن را به آب منطقه ای می بخشم


رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت آب و دقت و توجه به مسئله بحران آب ادامه داد:  نمایندگان خود در مجلس و شورای اسلامی لازم فکر عاجلی برای پایان این بحران داشته باشند.

وی گفت: یکی از مسائلی که در جامعه باید به آن بپردازیم حاکمیت مسائل اخلاقی است و باید از جو سازی های مسموم و حاشیه سازی های بی جهت پرهیز کنیم و به نیروهای همراه با مدیریت شهری و نیروهای منتقد توصیه می کنیم در بیان دیدگاه ها و سخنرانی ها مرزهای اخلاق و انصاف را رعایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواست که تنور اختلافات را خاموش کنیم، ادامه داد: نباید به مردم آسیب برسانیم و باید از هرآنچه به مردم آسیب می زند پرهیز کنیم و از منافع جزیی به خاطر مردم پرهیز کنیم.

دیدگاه / پاسخ