حالت شب
  • Monday, 15 April 2024
دستگاه های دیوان سالار  مانع راه سرمایه گذاران نشوند

دولت باید حکمروایی، مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت را برای توسعه بخش خصوصی انجام دهد

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون:

دستگاه های دیوان سالار مانع راه سرمایه گذاران نشوند

 

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دستگاه‌های دیوان‌سالار مانع راه سرمایه گذاران و مدیرعاملان بخش های خصوصی نشوند و تاخیری در رشد مراکز خصوصی ایجاد نکنند.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، حجت‌الله میزایی در بازدید از شهرک سلامت اصفهان اظهار داشت: تمام مسئولیت‌های اجتماعی که یک صاحب سرمایه می‌تواند در پروژه خود، اعمال کند در شهرک سلامت نهفته است.

وی تصریح کرد: شهرک سلامت از یک سو می‌تواند نیازهای حوزه سلامت در داخل کشور را رفع کند و از طرف دیگر، باعث امکان توسعه گردشگری سلامت در منطقه شود و هم اینکه پروژه توسعه منطقه‌ای در اصفهان را به خوبی تکمیل کند.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امکان تامین ده‌ها هزار شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم را دارد. همچنین شهرک سلامت باعث صیانت از سرمایه انسانی و محیط‌زیست نیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه‌ای که دستگاه‌های دیوان‌سالار در قبال ادای دین در برابر سرمایه‌گذاران و مدیرعاملان چنین مجموعه‌هایی دارند، این است که تحت هیچ شرایطی در گشایش این مسیرها تاخیری ایجاد نکنند، تایید کرد: همه هم و غم مسئولان باید این باشد که چنین پروژه‌هایی با حداکثر سرعت ایجاد شود و باعث پیدایش حس رضایت هم در مردم و هم در سرمایه گذاران شود.


بیشتر بخوانید؛

صرامی: روزانه 3 هزار بیمار به شهرک سلامت مراجعه می کنند


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: شهرک سلامت حیثیت و هویت و اعتباری برای اصفهان به شمار می‌آید و به همین دلیل نیز باید در تسریع تکمیل این پروژه کوشید.

میرزایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موانع پیش روی بخش خصوصی، بیان کرد: بخشی از این سنگ اندازی‌ها قطعا به دلیل مقررات و برخی دیگر به علت روحیات افراد و نداشتن تصور نادرست و به خاطر اینکه آنها اطلاعی از نتایج چنین پروژه‌هایی ندارند، است؛ درحالیکه باید راه برای سرمایه گذاران بزرگ هموار شود.

وی با اشاره به اینکه دولت باید کارآمدتر شود، تصریح کرد: کارآمدی، بهبود حکمروایی و مسئولیت پذیری و پاسخگویی و همچنین شفافیت از جمله اقداماتی است که دولت برای توسعه بخش خصوصی می تواند انجام دهد. قطعا اگر دولت برای توسعه بخش خصوصی موانعی را ایجاد کند، بخش خصوصی نیز رغبت خود را برای سرمایه گذاری از دست می هد.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بازدید از شهرک سلامت اصفهان، یکی از بهترین روزهای عمر من بود، تصریح کرد: سال‌ها بود که آرزوی به ثمر رسیدن این شهرک را داشتم که خوشبختانه امروز این مجموعه با تلاش‌های خیرخواهانه مدیرعامل و سرمایه‌گذار شهرک سلامت محقق شده است و امید می‌رود تا پایان سال آینده نیز این مجموعه تکمیل شود.

دیدگاه / پاسخ