حالت شب
  • Saturday, 04 May 2024
سیدان: فعال شدن سامانه بارشی در دو روز آخر هفته

سیدان: فعال شدن سامانه بارشی در دو روز آخر هفته

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از اوایل وقت چهارشنبه تا پنجشنبه سامانه بارشی در استان فعال خواهد شد که در مناطق غرب و جنوب استان بارش برف و باران را به دنبال خواهد داشت.

فاطمه زهرا سیدان در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز وفردا  در سطح استان  است و  بر این اساس امروز وفردا وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می‏شود.

وی با اشاره به اینکه  در کلان‏شهر اصفهان و مناطق صنعتی و پرجمعیت استان غبارمحلی خواهیم داشت، افزود: از اوایل وقت چهارشنبه تا پنجشنبه سامانه بارشی در استان فعال خواهد شد که در مناطق غرب و جنوب استان بارش برف و باران را به دنبال خواهیم داشت و در سایر مناطق هم بویژه طی روز پنجشنبه شاهد بارش با شدت کمتری خواهیم بود.


بیشتر بخوانید؛

آغاز بارش برف و باران در ۱۱ استان از فردا/ هشدار وزش باد شدید و کاهش دما


رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، وزش باد شدید در بسیاری از مناطق استان، طوفان موقت و لحظه ای در برخی مناطق و طوفان گردو خاک در مناطق شرقی و شمال شرقی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داشت: از امروز هوای صاف تا کمی ابری و غبارصبحگاهی، گاهی وزش باد را خواهیم داشت.

سیدان اعلام کرد: روز پنج شنبه نیز هوای کمی ابری  و غبارصبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه / پاسخ