حالت شب
  • Tuesday, 23 April 2024
آغاز بارش باران و برف از فردا در اصفهان

آغاز بارش باران و برف از فردا در اصفهان

 

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از اواسط پنجشنبه با ورود سامانه ناپایدار در غرب و جنوب بارش باران و برف آغاز می شود  و بتدریج تا اواسط روز جمعه دراکثر مناطق استان بارش خواهیم داشت.

سید زهرا سیدان در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار تا اواسط پنجشنبه بر روی استان  است.

وی بیان داشت: براین اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف  گاهی افزایش ابر و وزش باد گاهی باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اعلام کرد: در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی باعث کاهش کیفیت هوا به وِیژه درساعات اولیه روز می گردد.

وی اضافه کرد: از اواسط پنجشنبه با ورود سامانه ناپایدار در غرب و جنوب بارش باران و برف آغاز می شود  و به تدریج تا اواسط روز جمعه دراکثر مناطق استان بارش خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید؛ 

 

سیدان گفت: طی روز جمعه در اکثر مناطق استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهد بود که در برخی مناطق می تواند همراه با طوفان لحظه ای باشد.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوا در اکثر مناطق طی ۲۴ ساعت آینده  ۱تا۲ درجه افزایش خواهد داشت.

سیدان با اظهار اینکه  امروز هوای صاف تا قسمتی ابری غبارصبحگاهی گاهی وزش باد نسبتاً شدید، ادامه داد: برای فردا هوای کمی ابری به تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در اواخر بارش را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: هوای ابری در اوایل وقت بارش باران به تدریج کاهش ابر گاهی وزش باد شدید و طوفان لحظه ای را پیش بینی می کنیم.

دیدگاه / پاسخ