حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
برگزاری جشنواره تخصصی فرهنگ شهروندی به میزبانی شهرداری بهارستان اصفهان

برگزاری جشنواره تخصصی فرهنگ شهروندی به میزبانی شهرداری بهارستان اصفهان

محمد شبانی شهردار بهارستان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره و آغاز روند اجرایی جشنواره تخصصی فرهنگ شهروندی اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش ویژه شهرداری‌های سراسر کشور و عموم شهروندان برگزار خواهد شد.

 وی افزود: برای شرکت در این جشنواره می‌بایست هم‌وطنان گرامی و مدیران محترم شهرداری‌ها در سراسر کشور تا سی‌ام دی ماه ۱۴۰۱ آثار تولید شده خود در زمینه فرهنگ شهروندی را به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرداری بهارستان اصفهان ارسال کنند.

شبانی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد یک ارتباط سازنده بین هنرمندان و شهرداری‌ها در زمینه فرهنگ شهروندی عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن، ایجاد یک گنجینه از مجموعه تولیدات شهرداری‌های کشور و همچنین آثار هنرمندان بزرگوار و توانمند جمهوری اسلامی ایران از جمله آثار این جشنواره خواهد بود.

شهردار بهارستان ابراز امیدواری کرد که پس از پایان این جشنواره، مجموعه آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی هنری شهر فرهنگ، در اختیار کلیه شهرداری‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: نتیجه این کار این است که متولیان امر بتوانند علاوه بر استفاده از ابتکارات و تولیدات سایر شهرداری‌ها در سراسر کشور، از آثار هنرمندان خوب و توانمند و شناخته شده و یا گمنام در سراسر کشور نیز به بهترین شکل استفاده کنند.

شبانی، دهه فجر را زمان اختتامیه این جشنواره اعلام کرد و اظهار داشت: پس از انجام داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط اساتید خبره دانشگاهی، آیین اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری شهر فرهنگ به میزبانی شهرداری بهارستان اصفهان در ایام دهه مبارک فجر انجام خواهد شد و به آثار برتر هدایایی به رسم یادبود و به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت از طرف دانشگاه جامع علمی کاربردی اهدا خواهد شد.

شهردار بهارستان در پایان گفت: امیدواریم با تلاش همه مسئولین مربوطه در اجرا و توسعه فرهنگ شهروندی روزهایی زیباتر از قبل برای هم وطنان بزرگوارمان در هر گوشه از ایران اسلامی رقم بخورد.

دیدگاه / پاسخ