حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
برگزاری دوره چهارم شتابدهی صادرات در اصفهان

برگزاری دوره چهارم شتابدهی صادرات در اصفهان

مدیر داخلی دوره چهارم شتابدهی صادرات گفت: چهارمین دوره شتابدهی صادرات که به میزبانی اصفهان انجام می‌شود، فرآیند پذیرش کسب و کارها را در تیرماه ۱۴۰۲ آغاز کرد و در اسفندماه به فعالیت خود پایان می‌دهد.

محسن اژه‌ای اظهار کرد: کوچینگ و منتورینگ تخصصی، این دوره را از سایران متمایز می‌کند. چهارمین دوره شتابدهی صادرات که به میزبانی اصفهان انجام می‌شود، فرآیند پذیرش کسب و کارها را در تیرماه ۱۴۰۲ آغاز کرد و در اسفندماه به فعالیت خود پایان می‌دهد.

 این رویداد که به صورت حضوری برگزار می‌شود، اهدافی از قبیل ارائه استراتژی‌های صادراتی مختص به کسب و کارهای کوچک و متوسط، ارائه خدمات تخصصی همچون منتورینگ، کوچینگ و آموزش حرفه‌ای در حوزه صادرات، افزایش نرخ صادرات استان اصفهان، کشف بازارهای جدید و شناسایی فرصت‌های تجاری در آنها، ورود به بازارهای بین‌المللی با تکیه بر استانداردهای جهانی و کسب مهارت و دانش تخصصی برای توسعه فرامرزی محصولات را دنبال می‌کند.

وی افزود: مخاطبان این دوره صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط که نیازمند توانمندسازی به واسطه منتورینگ، کوچینگ و آموزش تخصصی برای آشنایی با مبانی کلی صادرات و بازار هدف هستند، شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده که هنوز تیم صادراتی خود را تشکیل نداده‌اند و قصد ارائه محصولات خود در بازارهای جهانی را دارند، تیم‌های صادراتی مستقل که به دنبال کسب مهارت برای پذیرش پروژه صادرات کسب و کارهای بزرگ هستند، کارآفرینانی که به دنبال اطلاعات تخصصی در حوزه صادرات و تجارت بین‌المللی هستند و قصد ورود به این حوزه را دارند، کسب و کارهای صادراتی که ضمن نیاز به آموزش تخصصی، برای ارتباط با متخصصان و صادرکنندگان خبره، نیازمند گسترش شبکه‌های ارتباطی خود هستند، خواهند بود.

اژه‌ای، درباره این رویداد خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴ سال است که این رویداد برگزار می‌شود و روند کار آن این‌گونه است که در ابتدای هر سال فراخوان دوره شتابدهی صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 

دیدگاه / پاسخ