حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
بُرد سپاهان با یار دوازدهم جشن هواداران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان

بُرد سپاهان با یار دوازدهم جشن هواداران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان

به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا  دیدار تیم های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب با حضور حداکثری تماشاگران که تعداد آنها حدود ۶۰ هزار نفر تخمین زده می شود، برگزار شد و در پایان بازی، سپاهان به برد ۲ بر صفر دست یافت.

مسیر قهرمانی سپاهان با این پیروزی در چهار هفته باقیمانده به پایان لیگ برتر فوتبال کشور هموارتر شود.

از چند روز گذشته فراخوان های متعددی در اصفهان و شبکه های اجتماعی برای حضور هواداران تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان انجام شد و بلیت حضور در ورزشگاه برای طرفداران تیم سپاهان رایگان بود.

این فراخوان ها و دعوت ها با پاسخ مثبت هواداران تیم سپاهان مواجه شد و حضور پرشور و پرتعداد آنها امروز در ورزشگاه نقش جهان نشان داد که این هواداران همواره از تیم شهر و استان خود حمایت می کنند.

امشب صحنه های زیبا و طلایی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور هواداران رقم خورد و روز خاصی در تاریخ فوتبال اصفهان و کشور ثبت شد.

تشویق های متنوعی مانند ایسلندی در پایان مسابقه توسط هواداران و با مشارکت بازیکنان و چند نوبت اجرای موج مکزیکی بعلاوه نور زرد گوشی های تلفن همراه هواداران به ورزشگاه نقش جهان، شکوه و جلوه زیبایی بخشید.

زمان این بازی ۲ بار تغییر کرد و ابتدا مقرر بود ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار شود اما سپس به ساعت ۲۰ تغییر یافت و در نهایت زمان برگزاری این دیدار به ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه شنبه ۲۶ فروردین موکول شد.

قبل از شروع بازی حدود ۳۰ هزار پُرس افطاری از سوی باشگاه سپاهان در بین هواداران این تیم توزیع شد.

گل نخست این بازی در دقیقه سوم توسط شهریار مغانلو و با پاس زیبای رامین رضاییان و گل دوم در دقیقه ۸۵ توسط امید نور افکن به ثمر نشست.

در این بازی فرصت های بسیاری برای گل زدن تیم سپاهان خلق شد اما به گل تبدیل نشد. پس از گل دوم سپاهان، بازی برای چند دقیقه متوقف شد و تنش های بین نیمکت نشینان ۲ تیم، تذکر داور را به همراه داشت.

شاید بتوان گفت بهترین لحظه این بازی، گل امید نورافکن بود که با شوت با قدرت و با دقت پای چپ او و در دقایق حساس بازی به ثمر نشست و شادی وصف ناپذیری در بین هواداران بوجود آورد. گزارشگر شبکه اصفهان در لحظه به ثمر نشستن این گل تاکید کرد که چرا این بازیکن را به جام جهانی نبردند.

از حواشی این بازی می توان به ایجاد ترافیک سنگین در خیابان ها و بزرگراه های اطراف ورزشگاه در ساعت های منتهی به زمان برگزاری مسابقه اشاره کرد و برخی از تماشاگران پس از شروع بازی به داخل ورزشگاه رسیدند، همچنین جایگاه خبرنگاران در این مسابقه شاهد حضور تعداد زیادی افراد متفرقه و هوادار بود.

دیدگاه / پاسخ