حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
بیش از ۱.۲ میلیون متر مکعب گاز روزانه در مراکز تجاری اصفهان مصرف می‌شود

بیش از ۱.۲ میلیون متر مکعب گاز روزانه در مراکز تجاری اصفهان مصرف می‌شود

 به گزارش باخبرباش  به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری در جلسه ستاد بحران شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: بیش از ۲ درصد گاز طبیعی در بخش های تجاری استان به مصرف می‌رسد؛ مصرف روزانه گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری در ابتدای دی ماه نسبت به ابتدای مهر ماه ۴.۰۷ برابر شده و در زمان حاضر متوسط مصرف روزانه گاز در استان ۶۰.۰۳ میلیون متر مکعب است.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف گاز در بخش های تجاری استان و رعایت الگوی مصرف گاز، اضافه کرد: گازبهای مشترکان پرمصرف به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

عسکری از قطعی گاز برخی ادارات پرمصرف خبر داد و گفت: این شرکت از نیمه آبان ماه تا کنون با پایش ۲۰ هزار و ۷۷۰ مورد از مراکز اداری، تجاری و عمومی، ۲ هزار و ۶۰۰ اخطار به مشترکان پر مصرف ارائه و برای ۵۳۴ مشترک نیز در این بخش‌ها قطع و اعمال قانون شده است.

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بحران احتمالی قطعی گاز مشترکان مدیریت شده است.

مهدی طغیانی با بیان اینکه واحدهای پر مصرف نیز با خارج شدن از مصرف گاز طبیعی همکاری خوبی داشته اند، گفت: اماکن عمومی نیز باید در مدیریت مصرف بهینه گاز با سایر بخش ها همراه شوند تا با یک حرکت همگانی بتوانیم این فصل سرد را سپری کنیم.

 چهل و دومین جلسه اعضای ستاد بحران شرکت گاز استان اصفهان، با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با هدف مدیریت مصرف گاز، برگزار شد.

دیدگاه / پاسخ