حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
کرونا نرخ بیکاری در اصفهان را 1 و نیم درصد کاهش داده است

اصفهان ظرفیت های زیادی در حوزه توسعه گردشگری سلامت دارد

مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

کرونا نرخ بیکاری در اصفهان را 1 و نیم درصد کاهش داده است

مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: نرخ بیکاری از پاییز 99 نسبت به بهار 5/1 درصد کاهش یافته است و با توجه به ظرفیت هایی که استان اصفهان در زمینه گردشگری دارد.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، کامران کلانی در بازدید از شهرک سلامت اظهار داشت: گردشگری جنبه های مختلفی دارد که یکی از ابعاد آن گردشگری سلامت است که افراد در قالب آن برای درمان به کشورهای مختلف، مراجعه می کنند.

وی بیان داشت:  گردشگری سلامت به زیرساخت های مناسبی از جمله اسکان و رفاه و غیره نیاز دارد تا فرد به واسطه استفاده  از آن از نقاط مختلف برای دریافت خدمات مراجعه کند.

مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد:  خوشبختانه شهرک سلامت تمامی این امکانات را برای ارائه خدمات به گردشگران سلامت آنگونه که در کشورهای مختلف وجود دارد، فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید، 

افزایش اشتغالزایی و تولید با تکمیل ۱۴۰۰ طرح شاخص صنعتی اصفهان

مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به مزیت شهرک سلامت نسبت به سایر مجموعه های مشابه، بیان کرد: تجهیزات و امکانات پزشکی در شهرک سلامت بسیار مطلوب است و جزء مجموعه های پیشرو در کشور است؛ به ویژه در بخش های پرتور درمانی و درمان سرطان جایگاه خوبی دارد.

وی با اشاره به تعرفه های سلامت در این شهرک، افزود: علی رغم استفاده از تکنولوژی های روز در این شهرک، تعرفه ها و خدمات پزشکی تفاوتی با سایر مراکز پزشکی نیست و همین موضوع باعث می شود که مردم این مجموعه را برای دریافت خدمات سلامت انتخاب کنند.

مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه میانگین بیکاری در استان اصفهان از میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: علی رغم شیوع کرونا نرخ بیکاری از پاییز 99 نسبت به بهار 5/1 درصد کاهش یافته است و با توجه به ظرفیت هایی که استان اصفهان در زمینه گردشگری دارد، می تواند در توسعه گردشگری سلامت نیز گام موثری بردارد.

دیدگاه / پاسخ