حالت شب
  • Sunday, 28 April 2024
تارتار: تساوی مقابل ملوان مانند باخت بود مسؤولیت این نتیجه با من است

تارتار: تساوی مقابل ملوان مانند باخت بود مسؤولیت این نتیجه با من است

به گزارش باخبرباش به نقل از فارس  مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با ملوان بندر انزلی اظهار داشت: بازی را در نیمه اول خیلی بد شروع کردیم، به خاطر دوندگی کمتر ملوان بهتر از ما عمل کرد، با تغییراتی که در بین نیمه دادیم، در نیمه دوم بهتر شدیم.

وی افزود: در نیمه دوم به گل هم رسیدیم اما به روی یک لحظه غفلت و روی توپی که به نظر من خطا نبود، گل را دریافت کردیم، با توجه به مدافعین و بازیکنان بلندقامتی که داشتیم، نباید این گل را دریافت می‌کردیم و لحظه‌ای تمرکز خود را از دست دادیم، بعد از آن هر چه تلاش کردیم نتواستیم به گل برسیم.

تارتار تصریح کرد: ملوان همه را‌ه‌‌ها را بسته بود، مسئولیت این نتیجه که به نظر من برای مانند یک باخت بود، با من است، باید تلاش کنیم و بیشتر زحمت بکشیم تا بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن گفت: اسلامی شب گذشته تب و لرز داشت و به این دلیل در ترکیب ابتدایی قرار نگرفت، چون تغییر سیستم داده بودیم، باید از دفاع‌ها کم می‌کردیم و بخش هجومی اضافه می‌کردیم، اما اعتراف می‌کنم که تغییرات ما حداقل در نیمه اول جواب نداد و مسئولیت این نتیجه با من است.

وی با اشاره به این که تقابل هفته آینده با سپاهان بازی سنگینی است گفت: از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌‌کنم و به آن‌ها حق َمی‌دهم ناراحت باشند، اما تا روزی که هستم برای موفقیت ذوب‌آهن تلاش می‌کنم.

دیدگاه / پاسخ