حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
تازه‌ترین سانسور صداوسیما که فراموش‌نشدنی خواهد شد

تازه‌ترین سانسور صداوسیما که فراموش‌نشدنی خواهد شد

حجم سانسور در صداوسیما به جایی رسیده است که جشن نگرفتن استقلالی‌ها را هم بعد از قهرمانی در سوپرجام قیچی می‌کنند. در سکوت سرد کرمان، جام روی دست‌های حسین حسینی بالا رفت و همبازیانش آرام و بی‌صدا باقی ماندند. بلافاصله برگشتیم به استودیو و محمدرضا احمدی، صحنه‌گردان جام‌جم سراسیمه گفت: «این هم از مراسم اهدای جام»؛ عجب مراسم کوتاه، اما پرباری بود انصافا! بار اول‌شان هم نیست البته. پیش‌تر شادی نکردن کریم انصاری‌فرد بعد از گشودن دروازه منچستریونایند را هم سانسور کرده بودند، همانطور که گزارشگر سیرجان عقیده داشت محمد محبی به احترام امیر قلعه‌نویی شادی گل نکرده. باز خوب است نمی‌گویند این همه سکوت، به خاطر اعتراض به گرانی سوخت در آلمان است! 

بهرنگ سهرابی نوشت: توی خبرها دیدم: ارسلان مطهری گل قهرمانی رو زد و گریه کرد؛ استقلال جام رو گرفت و همه‌ی بازیکنا دست به‌سینه وایسادن و حسرت یه لبخند رو به جون برخی عادی‌سازی گذاشتن؛ مهدی قائدی اسم یکی از کشته‌شده‌ها رو روی پیراهنش نوشت. به‌ عنوان به پرسپولیسی از این قهرمانی خوشحالم.

 

تازه‌ترین سانسور صداوسیما که فراموش‌نشدنی خواهد شد

تازه‌ترین سانسور صداوسیما که فراموش‌نشدنی خواهد شد

مهدی امیرپور: تماشاگران را به ورزشگاه راه نمی‌دهند  اما در این روزها، خود‌‌‌ِ فوتبال هم معترض است. نه گلزنی شادی می‌کند و نه کسی از برد تیمی خوشحال می‌شود...حالا هم تیمِ قهرمان اینطور خشمگین و در سکوت جام را می‌گیرد. دم استقلال باغیرت گرم؛ قهرمانان مردم!

صدرا سمنانی رهبر: «باریکلا به تک تک بازیکنای استقلال!

 

قهرمان سوپرجام شدن، برای گل که خوشحالی نکردن، بعد بازی خوشحالی نکردن، و مهمتر‌ از همه زمان اهدای جام چون حتی یک نفرم خوشحالی نکرد کلا پخش مراسم رو قطع کردن!»

روی پیراهن مهدی قائدی نوشته: «به یاد میلاد زارع، هوادار استقلال»

 

تازه‌ترین سانسور صداوسیما که فراموش‌نشدنی خواهد شد

رضا صائمی: این قهرمانی، پیروزی استقلال در استقلال ورزی خود بود....آنها با شادی نکردن خود در همدلی با غم مردم، ارزش قهرمانی را به نمایش گذاشتند نه قهرمانی ورزشی را....این شادی نکردن، اثبات شرافت آنها بود....حالا این جام قهرمانی، مرام مردمی بودن آنهاست...جامی که بالا رفت تا نه اهتزاز پرچم قهرمانی که شکلی از اعتراض و همدلی باشد....نخواستند در سوگ ملی، سور تیمی برپاکنند....به قول شاعر: سری داریم و سودای غم تو....پری داریم و پروای غم تو....غمت از هر چه شادی دلگشاتر....دلی داریم و دریای غم تو

دیدگاه / پاسخ