حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
ترکیب برنده نورالدین و رفقا در نون خ 4

ترکیب برنده نورالدین و رفقا در نون خ 4

 باخبرباش/ حمیدرضا آذرنگ و هومن حاجی‌عبداللهی بازیگران شخصیت های محبوب فصول قبل «نون خ» به فصل چهارم این مجموعه برای نوروز 1402 باز می گردند و بیژن بنفشه‌خواه بازیگر جدید سریال است.
بعد از سریال پرمخاطب «پایتخت»، دو مجموعه کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی و «زیرخاکی» اثر جلیل سامان به برندهای تلویزیون اضافه شدند. فعلا خبری از «زیرخاکی 4» نیست، اما فصل چهارم «نون خ» پاییز امسال جلوی دوربین رفت و تصویربرداری آن به تازگی به پایان رسیده است. سعید آقاخانی به عنوان بازیگر اصلی سریال و جمعی از بازیگران بومی که در هر سه فصل قبل حضور داشتند، در فصل چهارم نیز ایفای نقش می‌کنند، اما اتفاق جدید ترکیب بازیگران «نون خ 4»، بازگشت حمیدرضا آذرنگ و هومن حاجی‌عبداللهی است. بیژن بنفشه‌خواه نیز بازیگر جدید «نون خ» است. با توجه به سابقه این چهره‌ها، ترکیب بازیگران «نون خ 4» امیدوارکننده خواهد بود.
حمیدرضا آذرنگ برگ برنده «نون خ 4»؟
حمیدرضا آذرنگ اولین‌بار در فصل اول «نون خ» دیده شد. او نقش «خلیل» پسرعموی منفعت‌طلب و متظاهر «نورالدین» را ایفا می‌کرد. این شخصیت از نظر ویژگی‌های اخلاقی درست نقطه مقابل «نورالدین» بود، بنابراین تقابل این شخصیت با پسر عموی صادق و درستکارش، جذاب بود. آذرنگ لهجه کرمانشاهی «خلیل» را خوب و روان ادا می‌کرد و موفق شد دورویی و موذی‌گری این شخصیت را به نمایش بگذارد. این بازیگر در فصل های اول و دوم حضور داشت و به دلیل ساخت فیلم «روزی روزگاری آبادان» از «نون خ 3» جدا شد. باید دید سعید آقاخانی برای بازگشت این شخصیت به قصه چه سناریویی طراحی کرده است، اما با توجه به سابقه خوب او در دو فصل قبل، تقابل دوباره «خلیل» و «نورالدین» در راه است.
بازگشت هومن حاجی‌عبداللهی
یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب «نون خ» حاج آقا «اَفشه» است که در فصل اول حضور داشت. این روحانی برای وصول طلب «نورالدین» از شخصیتی به نام «میرزایی» و در بخش مربوط به تهران، وارد قصه شد. «افشه» شخصیتی تقریبا جدی بود، اما آشنایی او با «نورالدین» و چالش‌هایش با خانواده این شخصیت، همچنین ملاحظاتی که او به عنوان یک شخصیت روحانی داشت، باعث می‌شد موقعیت‌های کمدی خوبی در سریال شکل بگیرد. هومن حاجی‌عبداللهی بازی خوبی در «نون خ» داشت و قبلا امتحانش را در ژانر کمدی و به ویژه این سریال پس داده است، بنابراین بازگشت او به «نون خ» می‌تواند یکی از برگ‌های برنده فصل چهارم باشد.
بیژن بنفشه‌خواه به جای حسن معجونی
بعد از اکبر عبدی که قرار بود در فصل سوم «نون خ» ایفای نقش کند، اما حضورش در این مجموعه منتفی شد، حسن معجونی دومین بازیگری است که خبر پیوستن او به «نون خ» منتشر شد، اما به دلیل بیماری از بازی در این سریال انصراف داد. قرار بود «نون خ» پس از تجربه موفق «راز بقا» دومین همکاری معجونی و آقاخانی باشد، اما کناره‌گیری او از این مجموعه و جایگزینی بیژن بنفشه‌خواه شرایط را تغییر داد. بنفشه‌خواه جزو بازیگران محبوب کمدی است و سریال‌های موفقی در کارنامه‌اش دارد، به این ترتیب جایگزین  مناسبی برای حسن معجونی است. او پس از «دزد و پلیس» و «روزهای بد به در»، برای سومین‌بار با آقاخانی همکاری خواهد کرد و شانس موفقیتش در «نون خ» کم نیست.

دیدگاه / پاسخ