حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
تصادف رانندگی در بزرگراه خرازی اصفهان یک فوتی و ۶ مصدوم بر جا گذاشت

تصادف رانندگی در بزرگراه خرازی اصفهان یک فوتی و ۶ مصدوم بر جا گذاشت

عباس عابدی  اظهار کرد: ساعت ۲:۱۸ بامداد امروز یک حادثه ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی به مرکز اورژانس کلانشهر اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قبل از خیابان شهیدان و در اثر تصادف پژو و پراید و برخورد آنها با مانع اتفاق افتاد، افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند و یک مرد ۳۰ ساله جان باخت.

سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: چهار واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان‌های آیت الله کاشانی، امین و عیسی بن مریم(ع) منتقل کردند.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی اصفهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو و برخورد آنها با مانع حفاظتی بزرگراه شهید خرازی اتفاق افتاد.

سرهنگ اصغر زارع افزود: دلیل این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است. 

کلانشهر اصفهان با جمعیت ۲ میلیون نفر و روزانه حدود چهار میلیون سفر در خیابان‌ها، اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها دچار ترافیک سنگین خودرویی است.

بزرگراه شهید خرازی در غرب اصفهان و یکی از محورهای پر تردد این کلانشهر است.

پیش از این رییس پلیس راهور اصفهان گفته بود که گاردریل‌های وسط بزرگراه‌ها استاندارد نیست و باید به نیوجرسی استاندارد تبدیل شود.

استاندارد نبودن بزرگراه‌ها، نداشتن نیوجرسی، عرض کم بین خطوط، بی توجه کافی به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی، عوامل مهم تصادفات در بزرگراه‌هاست.

 

دیدگاه / پاسخ