حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
تصمیمات اقتصادی در جهت پر رنگ شدن سفره های مردم گرفته شود

باید انتقال مسئولیت با رفتارهای حرفه‌ای و رعایت اخلاق همراه بوده و به دور از حاشیه‌سازی مسائل پیش برود.

گلایه افزایش قیمت 40 درصدی نان را به کجا ببریم

تصمیمات اقتصادی در جهت پر رنگ شدن سفره های مردم گرفته شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گلایه از افزایش قیمت 40 درصدی نان را نمی دانیم به چه کسی گلایه و انتقاد کنیم.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: قیمت نان که قوت غالب مردم است، ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده که غیرقابل اغماض است و کاش این اتفاق نمی‌افتاد تا مردم می‌توانستند با مصرف نان حداقل موضوعات زندگی خود را پیش ببرند.

وی بیان داشت: تصمیماتی که در زمینه اقتصادی گرفته میشود و تاثیر مستقیم روی زندگی و معیشت مردم دارد باید در جهت پررنگ‌تر شدن سفره آنها باشد تا زندگی کردن را در کنار زنده بودن بیشتر بچشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که تا پایان هفته جاری  45 اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اضافه میشود، ادامه داد: تأخیر در اضافه شدن این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل‌ونقل عمومی به دلیل تأخیر در تعهد شرکت اسکانیا بود.

وی افزود: از محل اوراق مشارکت سال ۹۹ اتوبوس ها خریداری و در آستانه عید سعید غدیر به خط ناوگان اتوبوس رانی اصفهانن اضافه میشود.

نصراصفهانی درخصوص زمان اتمام مسئولیت شورای پنجم شهر اصفهان گفت: هنوز از طرف وزارت کشور زمانی به شورا اعلام نشده و منتظر هستیم و آمادگی داریم که هر زمان این امر اعلام شود، انتقال مسئولیت را انجام دهیم لذا تا آن زمان جلسات علنی و کمیسیون تلفیق برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: باید انتقال مسئولیت با رفتارهای حرفه‌ای و رعایت اخلاق همراه بوده و به دور از حاشیه‌سازی مسائل پیش برود.

دیدگاه / پاسخ