حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
تصویب ۲۰ مصوبه عمرانی و زیرساختی برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند

تصویب ۲۰ مصوبه عمرانی و زیرساختی برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند

 به گزارش باخبرباش به نقل از فارس مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در نشست با دهیاران، شهرداران، بخشداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان هرند، مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه‌های شهری و روستایی را بررسی کرد.

وی گفت: بیش از ۲۰ مصوبه کاربردی در حوزه‌های زیرساختی شهرستان از جمله راهداری، تأمین آب، بنیاد مسکن، کشاورزی، راه و شهرسازی، مخابرات و گاز مورد به تصویب و تأیید رسید.

زینلیان در خصوص مصوبات این نشست تشریح کرد: مصوب شد بخشی از راه‌های شهرستان ایمن‌سازی و ساماندهی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: همچنین مقرر شد، پوشش مخابراتی شهرستان از لحاظ توسعه شبکه و سیستم‌ها به نحو مطلوبی ارتقاء یابد و اصلاح، بهسازی و اجرای کانال‌های آبرسانی و کشاورزی شهرستان هرند در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بایستی مطالعات آبخیزداری شهرستان هرند تکمیل و اجرایی شود، گفت: در حوزه تعاونی دهیاری‌ها نیز مقرر شد ماشین آلات مورد نیاز به شهرستان تخصیص یابد.

به گفته زینلیان احداث سه شهرک گلخانه‌ای در شهرستان هرند مصوب شد و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: ارتقاء حمل و نقل بین شهری شهرستان نیز مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد از طریق وزارت کشور پیگیری شود تا پایان شهریور ماه سه خودروی ون برای مردم شهرستان اختصاص یابد.

استاندار اصفهان، معاونان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان امروز پنجشنبه بیست و نهم تیر‌ماه در بیست و یکمین سفر شهرستانی به شهرستان هرند سفر کردند.

دیدگاه / پاسخ