حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
تعداد شهرهای قرمز کرونایی در استان اصفهان رو به افزایش است

تعداد شهرهای قرمز کرونایی در استان اصفهان رو به افزایش است

 به گزارش باخبرباش پژمان عقدک روز شنبه  اظهار داشت: تا قبل از ایام نوروز ۳ شهر در استان اصفهان در وضعیت قرمز کرونایی بود اما اکنون نایین، نطنز، شهرضا، سمیرم، فریدونشهر و چادگان در وضعیت قرمز هستند.

وی  گفت: شهرهای برخوار، تیران و کرون و نجف آباددر وضعیت آبی،  اردستان، خوانسار، خوروبیابانک، مبارکه و بوئین میاندشت در وضعیت  نارنجی و شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، شاهین شهر و میمه، گلپایگان، لنجان، فلاورجان، فریدن و دهاقان نیز در وضعیت زرد کرونا هستند.

وی با بیان اینکه اکنون ۲۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۵۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند و در شبانه روز گذشت یک مورد بیمار فوتی از کرونا در این استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه مطابق با روال همیشگی ستاد کرونا و ابلاغیه‌های قبلی بازگشایی مدارس در شهرهای قرمز ممنوع است و تحصیل دانش‌ آموزان باید غیر حضوری باشد، افزود: تاکنون هیچ دستورالعمل جدیدی برای نحوه بازگشایی مدارس در شهرهای قرمز به جز مصوبات قبلی نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از خانواده‌ها خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانش آموزان را رهسپار مدارس کنند، گفت: دانش آموزان با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بر سر کلاس حاضر شوند.

دیدگاه / پاسخ