حالت شب
  • Thursday, 02 May 2024
تلفات حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس بروجن به پنج نفر رسید

تلفات حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس بروجن به پنج نفر رسید

بدنبال وقوع حادثه آتش سوزی مینی‌بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه ۲۱ آذر جاری، هشت نفر از مصدومان این حادثه که همگی زن و بین ۲۲ تا ۴۴ سال سن داشتند در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: دیروز ۲ نفر دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی مینی بوس بروجن در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان جان باختند و در مجموع تاکنون پنج نفر از آنها فوت کرده‌اند.

پژمان عقدک افزود: در زمان حاضر سه مصدوم این حادثه در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری هستند که به ۲ نفر آنها دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) متصل است.

وی خاطرنشان کرد: ۲ نفر که دیروز فوت کردند زن ۳۴ ساله با ۳۵ درصد سوختگی و زن ۴۶ ساله با ۳۰ درصد سوختگی بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نوع سوختگی این مصدومان، پیشرفته و بیشتر در ناحیه صورت و دستگاه تنفسی بوده که شرایط درمانی آنها را دشوار کرده است.

 بدنبال وقوع حادثه آتش سوزی مینی‌بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه ۲۱ آذر جاری، ۹ مصدوم این حادثه شامل هشت زن و یک مرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شدند.
با انتقال مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان که سطح سوختگی آنها بین ۳۵ تا ۷۵ درصد بود، بلافاصله اقدامات درمانی برای آنها آغاز شد.

تنها مصدوم مرد این حادثه که راننده مینی بوس بود، از بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان ترخیص شد.
مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان دارای بخش‌های سوختگی اطفال، سوختگی مردان، سوختگی زنان، بخش جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی و مراقبت‌های ویژه است.
این بیمارستان بعنوان یک مرکز آموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از لحاظ تخصصی پذیرای بیماران از استان‌های مختلف کشور است و حدود یکصد تخت فعال دارد.

دیدگاه / پاسخ