حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
توقیف یک بنز با سرعت ۲۰۵ کیلومتر در اصفهان

توقیف یک بنز با سرعت ۲۰۵ کیلومتر در اصفهان

 رئیس پلیس راه اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری بنز «c۲۲۰» با سرعت غیرمجاز ۲۰۵ کیلومتر در ساعت توسط گشت پلیس راه خبر داد.

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایمنا سرهنگ علی مولوی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: تیم گشت پلیس راه هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از مسیرهای ارتباطی استان، یک دستگاه خودروی سواری بنز را به‌دلیل رانندگی با سرعت‎ غیرمجاز ۲۰۵ کیلومتر در ساعت متوقف کردند.
وی با بیان اینکه ارتکاب تمام تخلفات حادثه‌ساز دارای نمره منفی برای راننده است، تصریح کرد: راننده‌ای که بدلیل تخلفات حادثه‌ساز متوقف و اعمال قانون شود، نمره منفی برای گواهینامه او در سیستم ثبت خواهد شد و برابر قانونی رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، زمانی که نمره منفی نیز به حد نصاب برسد گواهینامه راننده مُتخلف نیز توقیف خواهد شد.
رئیس پلیس راه استان اصفهان هشدار داد: زمانی که راننده ای با سرعت خطرآفرین رانندگی می‌کند، به هیچ عنوان فرصت بررسی شرایط و توجه به علائم راهنمائی و رانندگی طول مسیر را ندارد و در صورت مواجهه ناگهانی با شی یا مانعی در جاده بطور حتم برای تصمیم گیری دچار مشکل خواهد شد.

دیدگاه / پاسخ