حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
ثبت نام ۱۴۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان اصفهان نهایی شده است

ثبت نام ۱۴۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان اصفهان نهایی شده است

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا علیرضا قاری‌قرآن روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن شهرستان اردستان به خبرنگاران افزود: ۵۰ درصد از ثبت نام شدگان نهایی نهضت ملی مسکن مربوط به کلان شهر اصفهان و بقیه مربوط ۱۱۰ شهر استان است.

وی اظهار کرد: در استان اصفهان ۲ هزار هکتار الحاق کلی در شهرهای مختلف به طرح نهضت ملی مسکن داریم و تاکنون الحاق ۹۶۰ هکتار انجام شده ،در سال جاری بیش از ۷۰ درصد زمین های الحاقی به طرح نهضت ملی مسکن را مشخص کرده و وارد مرحله اجرایی شده ایم و پیگیر برنامه زمان بندی پیشرفت این طرح ها هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان بیان کرد: امروز در جلسه شورای مسکن اردستان موضوع الحاق اراضی در شهرهای اردستان،زواره و مهاباد بررسی شد و بنا داریم در این شهرها واحد ها به شکل یک طبقه و ویلایی به مردم واگذار شود.

قاری قرآن گفت: در شهر زواره نیازمند انجام الحاق زمین به طرح نهضت ملی مسکن هستیم و مقرر شد هفته آینده مسائل اداری آن انجام شود،در شهر اردستان ۳۹ هکتار به طرح یادشده الحاق شد و هفته آینده ابلاغ آن اعلام می شود.

فرماندار اردستان هم در این جلسه گفت: طرح های الحاقی به نهضت ملی مسکن در اردستان انجام شده و تلاش ما یک طبقه شدن واحد های مسکونی اردستان است ،باتوجه به سبک زندگی مردم کویر این یک اتفاق خوب و مبارک است.

سید محمد هادی احمدی طبا افزود: یک طبقه شدن منازل اقدام مثبتی است و ما در بحث مسکن مهر در حوزه اجتماعی با حوادث ناخوشایند مواجه شدیم که با ایجاد خانه مسکونی ویلایی و تک طبقه شاهد بروز این حوادث نخواهیم بود.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیدگاه / پاسخ