حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
جزئیات اقدام دیوانه‌وار یک مرد در بزرگراه؛ قتل خانم معلم با پرتاب بلوک سیمانی

جزئیات اقدام دیوانه‌وار یک مرد در بزرگراه؛ قتل خانم معلم با پرتاب بلوک سیمانی

 باخبرباش / صبح پنجشنبه گذشته رهگذرانی که از زیر پلی در بزرگراه نواب عبور می‌کردند شاهد اتفاق هولناکی بودند؛ اتفاقی که ظرف 5ثانیه رخ داد و پایان دردناکی داشت.
در بلوار وسط بزرگراه تعدادی بلوک سیمانی چیده شده بود و مردی ناگهان بلوک‌های سیمانی را از روی زمین برداشت و دیوانه وار به سمت چند ماشین که از اتوبان عبور می‌کردند پرتاب کرد.

این اقدام جنون آمیز مرد خطرناک موجب شد تا بلوک‌های سیمانی با 3خودروی رنو ساندرو، تیبا و پراید برخورد کند. هر سه خودرو متوقف شدند و در این شرایط مرد خطرناک در یک چشم بر هم زدن از نظرها ناپدید شد و با رساندن خودش به لاین دیگر بزرگراه فرار کرد.
شاهدان که شوکه شده بودند سراسیمه خود را به سه خودرویی که آسیب دیده و متوقف شده بودند، رساندند. همزمان ماجرا به پلیس گزارش شد و مأموران نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

صحنه دردناکی مقابل چشمان آنها بود. بلوک‌هایی که با شدت زیاد به سمت ماشین‌ها پرت شده بود، وارد آنها شده و به راننده‌ها برخورد کرده بود. هر 3نفر خون آلود پشت فرمان ماشین‌هایشان افتاده بودند. علاوه بر این به هر سه خودرو آسیب رسیده بود.

با حضور امدادگران اورژانس، رانندگان مجروح از داخل ماشین‌ها بیرون کشیده شدند اما معلوم شد که راننده خودروی ساندرو که زنی جوان بود بر اثر برخورد بلوک سیمانی با سرش جانش را از دست داده است.

راننده دو خودروی تیبا و پراید مرد بودند که اگرچه آنها هم از ناحیه صورت، چشم، فک و دست آسیب دیده بودند اما خوشبختانه زنده بودند که برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند. در این شرایط گزارش این حادثه مرگبار به قاضی ساسان غلامی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات بیشتر در این‌باره را صادر کرد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که راننده خودروی ساندرو زنی جوان و معلم بوده که با اقدام جنون آمیز مرد خطرناک به قتل رسیده بود. اما هنوز به درستی مشخص نبود که مرد خطرناک چه‌کسی بوده و با چه انگیزه‌ای دست به این اقدام جنون آمیز زده است.

بررسی دوربین مداربسته
تیم جنایی برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتری از این حادثه به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداختند. آنطور که دوربین‌ها نشان می‌داد مرد ناشناس رفتارهای عادی نداشته است.

او که تعادل روحی و روانی نداشته با حرکات عجیب به سمت بزرگراه رفته و یک راست سراغ بلوک‌های سیمانی که برای تعمیرات در آنجا دپو شده بود رفته، آنها را برداشته و به سمت خودروهای در حال حرکت پرت کرده است. همچنین فیلم‌ها نشان می‌داد که او بعد از پرت کردن 3بلوک به بزرگراه به سرعت از محل فرار می‌کند.

آنطور که به‌نظر می‌رسد عامل این جنایت احتمالا کارتن خواب بوده و یا تحت‌تأثیر مواد دست به این جنایت زده است. هم‌اکنون تیم جنایی در حال تحقیق است تا هرچه سریع‌تر ردی از متهم این حادثه به‌دست آورد و او را دستگیر و انگیزه وی از این اقدام جنون آمیز را فاش کند.

دیدگاه / پاسخ