حالت شب
  • Wednesday, 01 May 2024
جمعه پرحادثه در اصفهان فوت 2 نفر بر اثر تصادف و آتش‌سوزی

جمعه پرحادثه در اصفهان فوت 2 نفر بر اثر تصادف و آتش‌سوزی

به گزارش باخبرباش صبح دیروز، کارگر شهرداری بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس، جان خود را از دست داد؛ مجتبی حق‌شناس، رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان در این باره اظهارداشت: ساعت ۷ و ۲۳ دقیقه صبح امروز، جمعه ۲۶ فروردین‌ماه، کارگر شرکت خدماتی سبز صفه تمیز، از شرکت‌های متولی نظافت شهر، بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پژو پارس در خروجی خیابان هشت بهشت در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، جان خود را از دست داد.

وی افزود: کارگر متوفی، لباس مخصوص پاکبانی به تن داشته و پس از پایان کار خود، از بزرگراه در حال خروج بوده که در رمپ خروجی خیابان هشت بهشت، دچار سانحه می‌شود؛ راننده متخلف خودرو متولد سال ۱۳۸۱ است و تاکنون هیچ مدرکی دال بر دارا بودن گواهینامه رانندگی به پلیس راهور ارائه نکرده است.

حق‌شناس با بیان اینکه طبق کروکی ترسیم شده از سوی پلیس راهور، راننده پژو پارس به طور صددرصد مقصر است، گفت: به دلیل عدم توجه به جلو، تأخیر در رویت و عدم احساس مسؤولیت فردی و اجتماعی منجر به بروز این حادثه تأسف‌بار شده به طوری که پس از برخورد با کارگر شهرداری، وی را به میزان ۹ متر به جلو پرتاب کرده است.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به تکرار حوادث دلخراشی از این دست، لازم است رانندگان مختلف با رعایت ضوابط عبور و مرور و توجه به سرعت مطمئنه، مراقب جان کارگرانی باشند که در ساعات مختلف روز، به نظافت و پیراستگی شهر مشغول هستند.

فوت یک نفر بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان

همچنین در سانحه‌ای دیگر، فردی مسن طی آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان مهرآباد جان خود را از دست داد؛ فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این حادثه اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۲۹ دقیقه امروز طی تماس تلفنی ساکنان خیابان مهرآباد اصفهان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی از حریق طبقه دوم در یک مجتمع مسکونی ۶ طبقه خبر دادند.

وی افزود: ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی اصفهان کمتر از ۲ دقیقه به محل حادثه رسید و با توجه به وسعت حریق و درگیر شدن طبقات فوقانی ۵ اکیپ دیگر با ۲ دستگاه نردبان امداد و نجات به محل حریق اعزام شدند.

آهنگران گفت: در این حادثه یکی از ساکنان طبقه ششم که فردی مسن بود جان خود را از دست داد و سایر ساکنان مجتمع سالم خارج شدند؛ همچنین در این حریق طبقه دوم و ششم بیشترین آسیب را دیدند و علت حادثه در دست بررسی است.

دیدگاه / پاسخ