حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
خبر خوش وزیر ارشاد به اهالی فرهنگ و رسانه جزئیات پرداخت کمک‌های حمایتی به اعضای صندوق اعتباری هنر اعلام شد

خبر خوش وزیر ارشاد به اهالی فرهنگ و رسانه جزئیات پرداخت کمک‌های حمایتی به اعضای صندوق اعتباری هنر اعلام شد

 باخبرباش /محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به مشکلات اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در ایام کرونا و اقدامات وزارت ارشاد برای حمایت از این قشر آسیب دیده از کرونا اظهار داشت: کار اصلی که در ستاد کرونا پیگیری کردیم موضوع رفع مشکلات و محدودیت‌های اعمال شده در برگزاری مراسم و برنامه‌های فرهنگی و هنری بود؛ به طوری که امروز سینماها، مجامع فرهنگی و تئاتر به صورت عادی فعالیت می‌کنند. در یک‌ماه و نیم اخیر تعداد زیادی از مردم در سینماها به تماشای فیلم پرداخته و در مراکز برگزاری مجامع فرهنگی و هنری و نیز تئاتر حضور یافته‌اند.

وی افزود: همچنین از طریق صندوق اعتباری هنر، در شب یلدا به هنرمندان و اهالی رسانه عضو صندوق کمک‌های خوبی شد که این کمک‌ها در دو مقطع دیگر نیز ادامه خواهد داشت و به اعضای صندوق پرداخت می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: توجه ویژه ما این است که تا جایی که امکان دارد مشکلات اهالی فرهنگ و هنر که در دوره کرونا با آنها مواجه بوده‌اند را به حداقل برسانیم و این مشکلات را از پیش‌پای فعالان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه برداریم.

وزیر ارشاد اضافه کرد: امیدواریم در مجموع با اقدامات صورت گرفته و با شکوفایی فعالیت‌ها و بازگشایی‌ها و برگزاری جشنواره‌های فجر در ایام پیش‌رو، رونق فضای فرهنگی هنری به اندازه کافی به کشورمان بازگردد.

دیدگاه / پاسخ