حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
خروج 36  هزار میلیارد تومان پول توسط بانک های خصوصی از استان اصفهان

در صورتی که بخش خصوصی بتواند ضمن تامین واکسن پرسنل خود، مسوولیت تامین واکسن یک ارگان دیگر یا حتی یک محله را هم قبول کند، شاهد تسریع در تزریق واکسن خواهیم بود.

توسط بخش خصوصی انجام گرفت

خروج 36 هزار میلیارد تومان پول توسط بانک های خصوصی از استان اصفهان

 

استاندار اصفهان از خروج 36 هزار میلیارد تومان پول از استان اصفهان خبر داد و گفت: ما همچنان با بانک های خصوصی مشکل داریم زیرا آنها طی سال های ۹۸ و ۹۹ به ترتیب بالغ بر ۱۶ هزار و ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از استان خارج کردند.

به گزارش خبرنگار باخبرباش ،عباس رضایی در جمع مدیران استان اظهار داشت: در اصفهان با 2 ابر پروژه بانک خصوصی و بحران آب  مواجهیم.

وی بحران آب را دیگر ابرچالش استان معرفی کرد و افزود: نیاز به تشکیل جلسه فوری با مجمع نمایندگان استان در مجلس در حوزه آب و کشاورزی داریم چرا که ما اکنون حتی آب برای خوردن هم نداریم.

رضایی با بیان اینکه تاکنون وزارت بهداشت اجازه واردات واکسن به بخش خصوصی را نمی داد اما اکنون این مشکل رفع شده است ، گفت: با اعلام آمادگی چند بخش خصوصی در استان کرمان از جمله گل گوهر و در آذربایجان شرقی برای واردات از طریق منطقه آزاد ارس، این دعوت از فعالان اقتصادی اصفهان هم صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در صورتی که بخش خصوصی بتواند ضمن تامین واکسن پرسنل خود، مسوولیت تامین واکسن یک ارگان دیگر یا حتی یک محله را هم قبول کند، شاهد تسریع در تزریق واکسن خواهیم بود.

رضایی با بیان اینکه بخش خصوصی می تواند هر نوع واکسنی را وارد کند و وزارت بهداشت هم مجوز آن را خواهد داد، اضافه کرد: کرونا در اصفهان بیداد می کند و اکنون سه هزار و ۷۰۰ بیمار در ۲۶ شهرستان استان تحت نظر علوم‌پزشکی بستری هستند.

وی با  اعلام اینکه خروج شهرستان خور و بیابانک و آران و بیدگل از وضعیت قرمز کرونا  ادامه داد: روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ تخت بستری  در استان کمبود داریم .

استاندار اصفهان افزود: کاشان در مدت ۲۴ ساعت پنج فوتی و اصفهان بالغ بر ۴۰ فوتی داسته است که هر دو آمار بالاست.

استاندار اصفهان یادآور شد: با توجه به اینکه اصفهان چهارراه کشور محسوب می‌شود بخشی از بیماران کرونایی این استان مربوط به استان‌های دیگر مثل آباده(فارس)، چهارمحال و بختیاری  و لرستان است.

دیدگاه / پاسخ