حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
فریبا صفاری:خلق شادی برای مردم انگیزه زندگی ام شده است

فریبا صفاری:خلق شادی برای مردم انگیزه زندگی ام شده است

 میکاپ نوعی آرایش است  که در جهت رفع معایب صورت و افزایش زیبایی فرد استفاده می‌شود و برعکس گریم، در میکاپ از تکنیک‌های سایه روشن برای اصلاح کردن ضعف های چهره  با رنگ و متریال خاص خود استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت میکاپ چهره را از نظر رنگ و جلا تغییر می‌دهد و با سبک و استایل‌های متفاوتی مانند مصری، عربی، هندی، لبنانی، اروپایی، کلاسیک، هالیوودی شناخته شده است .

فریبا صفاری از چهره های نام آشنای حوزه میکاپ عروس در اصفهان است که با نگاهی متفاوت توانسته آخرین متدهای آرایشگری را به مخاطبان خود ارائه دهد و در گفتگو با خبرنگار باخبرباش از تجربیات خود در این حرفه صحبت کرده است.

این مدرس  و میکاپ آرتیست عروس از کسانی است که به رقم تاکید پدر و مادر در انتخاب رشته های دانشگاهی مهندسی و پزشکی ، بدنبال علاقه فردی خود رفته و سعی کرده همواره بعنوان یک آموزنده ومدرس آرایشگری با علم روز پیش رود و زیباترین چهره های عروس را خلق نماید .

فریبا صفاری می گوید: از اینکه در شادترین لحظه زندگی مردم نقش دارم و یک شب خاطره انگیز را برای آنها می آفرینم بسیار مسرورم و به قدری با عشق و علاقه  به میکاپ عروس می پردازم که بسیاری از مواقع  متوجه گذران وقت به هنگام حضور در " سالن آرایشی الن" نمی شوم و با این که ساعت ها مشغول کار هستم خستگی را احساس نمی کنم .

 

 

برای نمایش پیج فریبا صفاری در اینستاگرام اینجا کلیک کنید

 "میکاپ آرتیست، هنرمند آرایشگری است که کار گریم و آرایش بانوان را انجام می دهد.

فریبا صفاری معتقد است یک میکاپ آرتیست واقعی، هنرمندانه با مواد آرایشی کار می کند و سعی میکند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند و می داند که هر چهره آرایش خاص و منحصر به خود را می طلبد.چنین فردی با معجزه ی رنگ ها آشناست. قرینه سازی را می داند. به تاثیر هارمونی رنگ ها و سازگاری آن با پوست صورت به خوبی آگاه است.

میکاپ آرتیست ها امروزه طرفداران بسیاری دارند. بسیاری از عروس خانم ها در روز جشنشان به دنبال تغییرات وسیع نمی روند. آن ها می خواهند چهره ی طبیعی شان را زیباتر نمایش دهند. برای همین کار میکاپ آرتیست بسیار مهم و اثر گذار است .

وی با اظهار اینکه متاسفانه برخی از آرایشگرها نظرات خود را به مشتری تحمیل می کنند و همین مسئله باعث آزردگی خاطر آنها می شود گفت:  ما تلاش کردیم در سالن آرایشی "الن" چند روز قبل از شب عروسی با شنیدن تمام نظرات و تجربیات و متدهای روز، از استرس عروس بکاهیم و یک شب بیاد ماندنی را برای آنها فراهم سازیم.

فریبا صفاری که در یک خانواده هنرمند متولد شده و رشد کرده است ، هنر را پیشه کاری خود ساخته است و گفت: از کودکی با هنر آمیخته بودم و همین روحیه باعث شده که به این شغل روی آورم. این میکاب آرتیست عروس که کارآفرینی را استخدام تعدادی از افراد و پرداخت حقوق به آنها نمی داند بلکه آموزش و افزایش کارآفرین ها را روش کاری خود در پیش گرفته گفت: استقلال مالی و شخیصی برای زنان جوان یکی از عمده ترین اهداف کاریم است.

در همین راستا و بر پایه این نگاه ، فریبا صفاری تصمیم گرفته دوره آموزشی متفاوتی را در کیش با آخرین متد آرایشگری و میکاپ 2021 برگزار کند که حضور برای تمامی افراد از مبتدی تا افراد با تجربه  مفید باشد و هر کسی که  بدنبال بروز کردن علم و هنر آرایشگری خود باشد می تواند در این دوره شرکت کند  و حتی برای همراهان هنرجویان هتلی در نظر گرفته شده تا امکان حضور با خانواده نیز داشته باشند. 

فریبا صفاری گفت: تلاش شده در این دوره آموزشی مطابق با سلیقه ایرانی ها، آناتومی و چهره بانوی ایرانی و فرهنگ و عرف جامعه آموزش ها را ارائه کنیم و با توجه به اینکه از مواد آرایشگری موجود در کشور استفاده می کنیم در اجرا نیز مشکلی نخواهند داشت و این در حالی است که در برخی از دوره های آموزشی که اساتید خارجی می ایند از مواد مخصوص در آن کشورها استفاده می کنند  و بسیاری از آرایش های مطابق با سلیقه بانوان ایرانی نیست. وی از آموزش صفر تا صد آرایشگری با آخرین متدهای 2021 با اقامت در هتل ترنج و هتل داریوش که از بهترین  هتل های کیش هستند خبر داد و گفت : به شرکت کنندگان در پایان دوره نیز  مدرک بین المللی از کشور انگلستان ارائه می گردد و  این دوره ضمن اینکه خاصیت اموزشی دارد، با تفریح همراه است.

این میکاب آرتیست عروس ادامه داد: در بسیاری از دوره‌هایی که اساتید از خارج کشور حضور دارند یا مترجم به صورت ناقص کار ترجمه انجام می دهد و پس از دوره هنرجو رها می شود در صورتی که ما این ایرادات را  رفع کردیم و پس از اتمام دوره در قالب یک گروه و کانال اموزشی فضایی برای تبادل نظر بین استاد و هنرجو فراهم ساختیم .

دیدگاه / پاسخ