حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
دردسر ادامه دار ستاره سابق استقلال و شرکت تبلیغاتی

دردسر ادامه دار ستاره سابق استقلال و شرکت تبلیغاتی

 به گزارش باخبرباش در ایام عید بود که خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مهدی قائدی و همسرش گرفتار مسائل حقوقی شده اند. حتی عدم دعوت از مهدی قائدی به تیم ملی هم مزید بر علت شد تا این خبر اهمیت بیشتری پیدا کند اما بعد از چند روز از انتشار این خبر قائدی استوری از خود منتشر کرد و مدعی شد که مشکلی وجود ندارد. این ماجرا مسکوت ماند تا چند روز قبل که خبری منتشر شد با این مضمون که بنگر از قائدی و همسر او و همچنین یک بازیگر شکایت کرده است. 


در واقع ماجرا از این قرار بوده که ظاهرا قائدی و یک بازیگر با شرکت تبلیغاتی قرارداد امضا می کنند. این شرکت ظاهرا در کار خرید و فروش ملک بوده اما ظاهرا در ادامه راه نتوانسته خواسته های افراد تحت قرارداد خود را تامین کند. در این بین محسن بنگر که به واسطه این تبلیغات با پرداخت مبلغی هنگفت ملکی را خریداری کرده بوده مال باخته می شود و از این شرکت تبلیغاتی شکایت می کند. در این شکایت به نوعی پای قائدی هم گیر است و درگیر این مشکل حقوقی است. 


البته بنگر در گفت و گویی که انجام داد گفت: من و چند فوتبالیست و بازیگر با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد بسته بودیم که در بیلبورد و فضای مجازی ساخت وساز یا فعالیت‌های مورد نظر این شرکت را تبلیغ کنیم. قرارداد من با این شرکت هم ۳۶۰ میلیون تومان بوده است. قرارداد برای یک سال تبلیغ بسته شده بود که نه تنها پولی به من پرداخت نشد بلکه طرف ما متواری هم شد. مهدی قائدی و بهنوش بختیاری هم خودشان شاکی هستند اما این دو به عنوان مطلع این جریان به دادگاه دعوت شده اند. متاسفانه این شرکت سر همه ما کلاه گذاشت!


قائدی درحالی درگیر این پرونده هست که در امارات هم از لحظ فوتبالی شرایط خوبی را سپری نمی کند و در هفته های جاری سکونشین بوده است به طوری که حتی زمزمه های بازگشت او به لیگ ایران و استقلال شنیده می شود اما مساله به همین راحتی که در فضای رسانه ای ایران منتشر می شود نیست.

او قرارداد چهارساله با الشباب الاهلی دارد و این باشگاه اماراتی قرار نیست به همین راحتی در مورد بازیکنی که برایش هزینه کرده تصمیم بگیرد. حتی مصاحبه ای از قول مهدی علی سرمربی این تیم منتشر شد مبنی بر اینکه قائدی فقط تفریح می کند و او را نمی خواهد اما ظاهرا این نقل قول درست نیست و هنوز باشگاه اماراتی در مورد قائدی اظهار نظر رسمی نکرده است.

 

 

دیدگاه / پاسخ