حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
دستگيري سارق طلاجات در شاهين شهر

دستگيري سارق طلاجات در شاهين شهر

 به گزارش باخبرباش سرهنگ "بهزاد ثابت راسخ بيان داشت: در پي گزارش سرقت بيش از 20 ميليارد ريال طلا و جواهرات از منزل يکي از شهروندان شاهين شهري، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي اوليه مشخص شد اهالي منزل به مدت يک هفته به مسافرت رفته و هنگام بازگشت متوجه به هم ريختگي اتاق خواب و سرقت زيورآلات موجود در منزل شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه تصريح کرد: سرانجام پس از يک ماه تلاش، کارآگاهان پليس آگاهي با جمع آوري سرنخ هاي موجود و انجام اقدامات هوشمندانه پليسي، عامل اين سرقت که جواني 24 ساله بود را شناسايي و ضمن هماهنگي با مرجع قضائي در عملياتي ضربتي وی را در مخفیگاهش دستگير کردند.

اين مقام انتظامي تصریح کرد: متهم دستگير شده در تحقیقات اولیه علاوه بر سرقت منزل مذکور و 6 فقره سرقت انباري و مشاعات مجتمع هاي مسکوني نيز اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان با تأکيد بر اينکه کمد اتاق خواب مکان امني براي نگهداري زيور آلات نيست از شهرونداني که قصد نگهداري طلا، ارز و يا اموال با ارزش کوچک را در منزل خود دارند خواست حتما اين اموال را در گاو صندوق هايي که قابلیت حمل به آساني را ندارند نگهداري کنند.

دیدگاه / پاسخ