حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
دوازده نفر از بازیکنان خوب ذوب آهن به استقلال و پرسپولیس رفتند

دوازده نفر از بازیکنان خوب ذوب آهن به استقلال و پرسپولیس رفتند

مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان از جدا شدن  ۱۲ نفر  از بازیکنان خوب تیم فوتبال ذوب آهن در چند ماه اخیر خبر داد و گفت : بهترین بازیکنان ما به  تیم‌های حریف از جمله  استقلال و پرسپولیس رفته اند و کادر فنی دچار محدودیت شد و  تحت فشار قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار باخبرباش، یزدی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن بخشی از شرکت ذوب آهن است و نسبت به آن تعصب داریم.
وی در خصوص باخت اخیر این تیم مقابل تیم سپاهان در دربی اصفهان  گفت: تیم ذوب آهن خوب بازی می کند و اگر باخت خواست حفظ آبرو کند .
یزدی زاده در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت :شرکت ذوب آهن به تازگی از زیر بار و فشار زیان انباشته خارج شده است و تا چند سال آینده درگیر بدهی های عظیم خواهیم بود که در این شرایط تخصیص بیشتر از ۵۰ میلیارد تومان به تیم امکانپذیر نیست و قدرت رقابت مالی با همسایه های ثروتمند خود را نداریم .
وی اضافه کرد: کسی که  در زمان وارد شدن هجمه به فوتبال بگوید من دایه مهربان تر از مادر هستم از  بی لطفی او است.
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ادامه داد: فضای فوتبال کشور فضای خوبی نیست و اکثر تیم ها مشکل مالی دارند و  تیم های استقلال و پرسپولیس  هم با حمایت و بودجه دولتی اداره می شوند .
وی اضافه کرد: ۱۲ نفر از بازیکن های خوب تیم ذوب آهن در چند وقت اخیر به تیم‌های استقلال و پرسپولیس رفتند.
یزدی زاده با اشاره به اینکه علل باخت ذوب آهن در برخی از مسابقات ، ضعف داوری و متخصص نبودن هییت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن است  گفت : تنها آقای کربکندی در هییت مدیره باشگاه از اهالی ورزشی هستند و مابقی افراد غیر ورزشی هستند و این نکته را هم مد نظر داشته باشید که در ورزش هندبال و بسکتبال طی دو سال اخیر  رشد را خوبی داشتیم که کمتر دیده شده است.
مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان ادامه داد: شما اگر سراغ ورزش بانوان بروید انتظار دارند تمام هییت مدیره باشگاه بانو باشند اگر با هندبالی ها و بسکتبالیست ها صحبت کنید  انتظار دارند افراد مرتبط را در کادر مدیریتی ببینند ،  اما نمی شود که تمام اعضای هیئت مدیره فوتبالیست باشند .

اگر چه اکثر پاسخ های ورزشی مدیر عامل ذوب آهن مخصوصا در خصوص دیدگاهشان در خصوص هییت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب اهن و  آشنا نبودن آنها با علم ورزش  بیشتر یک توجیه بود اما بازیکن های تیم فوتبال ذوب آهن تغییر و تحول های اخیر را عامل ضعیف شدن تیم می دانند تا جایی که روح الله فاضل پور به علت عدم اجرای مصوبات اخیر از هییت مدیره باشگاه ورزشی ذوب آهن کناره گیری کرده است .

دیدگاه / پاسخ