حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
هیچ یک از بازیکن های جدید ذوب آهن سفارشی نبودند /  ساختار نامناسب تیم دلیل عدم موفقیت فوتبال

ساختار نامناسب تیم ذوب آهن در فصل اول علت شکست ها و ضعف تیم در دو سال اخیر بوده است.

فریدونی:

هیچ یک از بازیکن های جدید ذوب آهن سفارشی نبودند / ساختار نامناسب تیم دلیل عدم موفقیت فوتبال

مدیر عامل باشگاه ذوب اهن اصفهان گفت: هیچ یک از بازیکن های جدید  ذوب آهن سفارشی نبوده و با ملاک و معیارهای فنی انتخاب شدند .

به گزارش باخبرباش، مجتبی فریدونی در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: دو سال اخیر برای هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان سالهای خوبی نبود و تا آخرین روز با استرس و نگرانی همراه بود.

وی گفت:  حتی رقیب های ذوب آهن هم دنبال این هستند که تیم فوتبال ذوب آهن را همچون گذشته  قوی و پویا  در میدان  ببینند .

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه   مهره های تیم  ذوب آهن خوب چیده نشده بودند و عدم انتخاب بازیکنان قوی مطابق با شرایط بویژه بازیکنان دفاعی و گلزن در باخت های مکرر فوتبال ذوب آهن نقش داشته، تصریح کرد: ساختار نامناسب تیم ذوب آهن در فصل اول علت شکست ها و ضعف تیم در دو سال اخیر بوده است.

وی با اظهار اینکه نباید از بازی خوب  تیم ذوب آهن در برخی  اوقات در دو سال گذشته غافل شد و ادامه داد: فشار روحی  و استرس ها در دو سال گذشته نیز در عدم موفقیت تیم نقش داشته است.

فریدونی همچنین شرایط داوری و عوامل دیگری را  در نتیجه بخش نبودن تیم فوتبال ذوب آهن موثر خواند و گفت:  مهدی تارتار پیش از این سرمربی تیم هایی بوده که از بودجه و امکانات خوبی برخوردار نبوده اما توانسته نتایج خوبی را رقم بزند.

وی انتخاب تارتار را یک‌انتخاب شایسته خواند و افزود: در راستای بازیکن های جدید  یک کمیته نقل و انتقالات تشکیل دادیم و قراداد های آنها در تهران و پس از شور و مشورت های بسیار چیده شد. 

فریدونی با بیان اینکه در انتخاب بازیکن‌ها و چیدمان آنها وسواس های زیادی هم‌از سوی ما و هم‌از سوی بازیکن ها شاهد بودیم، اضافه کرد: امید است در یک فضای ارام‌و شاداب شاهد بازی های نتیجه بخش باشیم.

فریدونی تاکید کرد: تمام بازیکن ها صد در صد با نظر و معرفی تارتار انتخاب شده است.

دیدگاه / پاسخ