حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
قدرت رئیس جمهور بین 36 میلیون نفری که رای ندادند توزیع شده است

قدرت رئیس جمهور بین 36 میلیون نفری که رای ندادند توزیع شده است

 عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: 36 میلیون ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکردند و این نشان از آن دارد که این تعداد ایرانی رئیس جمهور خود را دارند و همین افراد اعتصاب کنندگان امروز را تشکیل می دهند.

مجید صامتی در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت:  رئیس جمهور 36 میلیون ایرانی در تک تک آنها مستتر شده است .

وی با بیان اینکه 36 میلیون ایرانی میتوانستند رای بدهند و با آمدن پای صندوق‌‌‌‌های رای رئیس جمهوری خود را که به تایید شورای نگهبان و دیگران نرسید را انتخاب کنند، افزود: امروز این فرد ، رئیس جمهور تک تک آنها شده است.

عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه 4 میلیون نفر رای باطله داریم که در واقع مظاهر دمو کراسی را رعایت کردند، افزود: قدرت رئیس جمهور بین 36 میلیون نفری که رای ندادند توزیع شده است و این خطرناک است و اینکه حکومت متوجه این جریان هست یا خیر مشخص نیست.

وی گفت: ادامه شرایط موجود به نفع کشور نیست و باید برای  همراهی 36 میلیون ایرانی چاره ای اندیشید.

صامتی بیان داشت: در 24 ماه گذشته با افزایش صد درصدی قیمت مواد غذایی مواجه شدیم و قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است و اوج نارضایتی در بین تمام لایه های جامعه و اصناف مختلف مردمی بالا گرفته است.

وی اظهار داشت: 36 میلیون نفر ی که رای ندادند رئیس جمهور خود را دارند که بین خودشان هست و قدرتش توزیع شده بین 36 میلیون نفر ی که این مسئله خطرناک است و باید مسئولان متوجه این مسئله باشد .

عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه این نارضایتی میتواند خطرناک باشد و باید راجع به ان فکر کرد، اضافه کرد: یک بازگشتی به مظاهر دموکراسی باید صورت بگیرد .

وی تصریح کرد: کسی که در انتخاب عمومی تخصص داشته باشد می داند که هر کسی انتخاب خودش را دارد که بنابر این رئیس جمهور آن 36 میلیون نفر رای اورده است و رای غالب است و اسم ان به نام تک تک افرادی هست که در جامعه حضور دارد .

صامتی با بیان اینکه لازم است در مقابل افرادی که پای صندوق های رای نیامدند علت یابی کنیم و استراتژی های 40 سال گذشته را کنار ارزش های دینی و ارزش های انقلابی بگذاریم، گفت: مردم ایران مظلوم و شرافتمند هستند و باید با اصلاح مسیر و حرکت در جهت رضایتمندی انها به پا خواست.

دیدگاه / پاسخ