حالت شب
  • Sunday, 19 May 2024
راز قتل ۳ طلافروش اصفهانی در کازرون بر ملا شد

راز قتل ۳ طلافروش اصفهانی در کازرون بر ملا شد

 به گزارش باخبرباش به نقل از باشگاه خبرنگاران سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در آخرین روز از تیرماه سال ۹۹، ۳ نفر در حالی که در داخل حیاط باغچه‌ای خواب بوده‌اند به وسیله اسلحه به قتل می‌رسند و از همان لحظات اولیه پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که هر ۳ نفر مقتول از طلا فروشان سیار استان اصفهان بوده که برای خرید و فروش طلا به شهرستان کازرون مراجعت کرده بودند و در بازرسی از محل قتل نیز ۴۰۰ گرم طلا در یک کیف کولی درون اتاق باغ کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه هیچ سرنخی از متهمان در صحنه به جا نمانده بود، گفت: ماموران انتظامی پس از گذشت ۳ سال و انجام یک سلسله اقدامات خاص فنی و پلیسی و اطلاعاتی مطلع شدند که قاتل و همدستش به اتهام سرقت مسلحانه و آدم ربایی در زندان عادل آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود هستند.
سرهنگ حبیبی ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی قضایی متهمان را از زندان تحویل و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل ۳ نفر از طلافروشان سیار به علت اختلافات شخصی اقرار کردند. 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان در یکی از روستا‌های شهرستان کازرون ۴ قبضه اسلحه وینچستر، دولول ساچمه زن و کلت جنگی کشف شد، گفت: قاتل و همدستش پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند

دیدگاه / پاسخ