حالت شب
  • Tuesday, 22 October 2024
روش‌های خرید گیفت کارت اپل

روش‌های خرید گیفت کارت اپل

یکی از روش‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه پیش روی کاربران ایرانی برای برطرف کردن مشکل دسترسی به حساب‌های بین‌المللی خرید گیفت کارت ایفون است. گیفت کارت‌ها در حقیقت نوعی کارت هدیه هستند که می‌توانند برای خرید آنلاین از فروشگاه‌های اپل و سایر شرکت‌های بزرگ دنیا مثل مایکروسافت و آمازون مورد استفاده قرار بگیرند. با این حال آنچه که اهمیت دارد، دسترسی به منبعی مطمئن و امن برای خرید گیفت کارت آیتونز در مبالغ مختلف است.

معرفی گیفت کارت اپل

برخلاف تصور عموم شرکت اپل صرفاً در زمینه‌ی ساخت محصولات دیجیتال فعالیت ندارد و نرم‌افزارهای مختلفی را هم برای کاربران عرضه می‌کند؛ با این حال به دلیل تحریم‌های وضع شده امکان استفاده از این نرم‌افزارها و خدمات مرتبط با آن‌ها برای ایرانی‌ها وجود ندارد؛ به همین جهت می‌توان با خرید گیفت کارت اپ استور این مشکل را برطرف کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم گیفت کارت نوعی کارت هدیه و ارز رایج بین‌المللی است که کاربران با استفاده از آن قادر هستند ضمن شارژ اپل آیدی خود از خدمات گوناگون شرکت اپل استفاده کنند. این کارت‌ها در دو نسخه‌ی فیزیکی و مجازی عرضه می‌شوند که ایرانی‌ها صرفاً می‌توانند نسخه‌ی مجازی آن را خریداری کنند.

مشخصات خرید گیفت کارت اپل ایدی

شما با خرید گیفت کارت ۵ دلاری اپل یا مبالغ بالاتر از منبعی مطمئن، می‌توانید اپل آیدی خود را به مبلغ خریداری شده شارژ‌ و از خدمات گوناگون شرکت اپل استفاده کنید. مجموع مشخصات این کارت‌ها به شرح زیر است:

  • گیفت کارت اپل ارزان، بدون نام و تاریخ انقضا صادر می‌شود و می‌توان به صورت ناشناس از آن استفاده کرد.
  • گیفت کارت‌های اپل یکبار مصرف هستند و امکان شارژ مجدد آن‌ها وجود ندارد.
  • با خرید گیفت کارت اپل آیتونز امکان دسترسی به تمامی محصولات و خدمات شرکت اپل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
  • گیفت کارت ۵ دلاری اپل و مبالغ بیشتر یا کمتر آن با ارزهای متفاوت در دسترس است.
  • این کارت‌ها جایگزین مناسب پول نقد برای هدیه‌دادن به دوستان و آشنایان به شمار می‌روند.

کاربرد گیفت کارت اپل چیست؟

در حال حاضر تمامی کاربران دستگاه‌های شرکت اپل می‌توانند با خرید گیفت کارت، اپل آیدی خود را شارژ‌ کنند و از امکانات مختلفی به شرح زیر بهره‌مند شوند:

  • امکان پرداخت درون برنامه‌ای با شارژ اپل آیدی
  • خرید فضای ذخیره‌سازی بیشتر در iCloud با حجم‌های مختلف
  • دسترسی نامحدود به دنیایی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پولی
  • خرید سکه برای بازی‌های آنلاین
  • دسترسی کامل به پلتفرم‌های مختلف فیلم،‌ سریال و موسیقی شرکت اپل
  • تبدیل اکانت‌های عادی به پریمیوم و...

نکات مهم خرید گیفت کارت ایفون

خرید گیفت کارت سیبچه

خرید گیفت کارت از منابع نامعتبر می‌تواند مشکلات متعددی را برای کاربران ایجاد کند که شامل مسدود شدن اکانت و قطع دسترسی به حساب‌های آن‌ها است؛ به همین جهت باید در زمان خرید گیفت کارت آیتونز به نکات زیر توجه کنید:

  • در قدم اول برای خرید گیفت کارت اپ استور باید به منبع مطمئنی مثل سیبچه که نماد اعتماد الکترونیک دارد، مراجعه کنید.
  • در زمان خرید گیفت کارت اپل سیبچه باید حتماً بین منطقه‌ی اپل آیدی و گیفت کارت مورد نظر هماهنگی وجود داشته باشد. برای مثال در صورتی که اپل آیدی شما مربوط به آمریکا است، گیفت کارت هم باید با نام آمریکا خریداری شود؛ در غیراینصورت حساب شما مسدود می‌شود.
  • در صورت استفاده از کد شارژ گیفت کارت دیگران اپل آیدی شما مسدود می‌شود و به هیچ عنوان امکان رفع مسدودی آن برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

روش خرید گیفت کارت سیبچه

خرید گیفت کارت اپل سیبچه کار چندان دشواری نیست؛ برای این منظور کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه و بر روی بخش گیفت کارت در بالای صفحه کلیک کنید. با این کار به صفحه‌ی خرید گیفت کارت ۱۵ و ۲۵ دلاری آمریکا هدایت می‌شوید که با کلیک بر روی دکمه‌ی مربوط به خرید هر یک از آن‌ها، روند پرداخت آغاز خواهد شد.

قیمت خرید اشتراک سیبچه

برای استفاده از خدمات مختلف پلتفرم سیبچه پیش از هرکاری باید نرم‌افزار فروشگاهی آن را نصب کنید. آموزش نصب سیبچه در اپل کار چندان دشواری نیست و به آسانی با کلیک بر روی گزینه‌ی دانلود سیبچه رایگان برای اپل از بین نتایج نمایش‌داده شده در مرورگر انجام می‌شود.

در آخر ممکن است قصد داشته باشید از اپلیکیشن‌های کاربردی ایرانی بر روی تلفن همراه خود استفاده کنید یا اینکه اپ‌های تولیدی خود را در اختیار سایر کاربران سیستم‌عامل ios قرار دهید. برای اینکار باید به سراغ خرید اشتراک سیبچه یک ماهه بروید و در صورت تمایل بعد از اتمام این زمان اشتراک ۶ ماهه سیبچه را هم فعال کنید. در حقیقت مبلغ پرداختی تسط شما هزینه‌ی ارزی ثبت دستگاهتان در سیستم امن و پایدار ادهوک به منظور گذر از تحریم‌ها است.

تماس با پشتیبانی سیبچه

اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در زمینه‌ قیمت خرید اشتراک سیبچه https://sibche.com/app/ هستید یا اینکه در زمان خرید گیفت کارت اپل با مشکل مواجه شدید، جای نگرانی نیست چرا که می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبانی آنلاین سیبچه در ارتباط باشید و مشکلات و پرسش‌های خود را با کارکنان مجموعه در میان بگذارید.

 
 

دیدگاه / پاسخ