حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
رونالدو در اصفهان!

داوود محمودی شبیه ترین بدل  CR7فوق ستاره فوتبال دنیا

داوود محمودی بیشترین شباهت را به فوق‌ستاره پرتغالی جهان از بین چند بدل دیگر دارد. وزن و قدی که دقیقاً مثل رونالدو است، فوتبالیست بودن او و شباهت‌های ظاهری دقیقش او را از دیگر بدل‌های رونالدو متمایز می‌کند. او که فارغ‌التحصیل رشته برق صنعتی است در صنعت مدلینگ و تبلیغات نیز فعالیت دارد.

رونالدو در اصفهان!

داوود محمودی بیشترین شباهت را به فوق‌ستاره پرتغالی جهان از بین چند بدل دیگر دارد. وزن و قدی که دقیقاً مثل رونالدو است، فوتبالیست بودن او و شباهت‌های ظاهری دقیقش او را از دیگر بدل‌های رونالدو متمایز می‌کند. او که فارغ‌التحصیل رشته برق صنعتی است در صنعت مدلینگ و تبلیغات نیز فعالیت دارد.

به گزارش نگاه کویر بدل‌ها، افرادی شبیه به چهره‌های شناخته شده هستند که برای نخستین‌بار در سینما برای ایفای نقش در فیلم‌های مربوط به داستان زندگی شخصیت‌ها به کار گرفته شدند. بعدها از بدل‌ها برای محافظت از شخصیت‌های سیاسی در برنامه‌هایی که بیم خرابکاری یا حمله به این شخصیت‌ها می‌رفت، استفاده شد.

این داستان عجیب خلقت و شباهت زیاد برخی افراد به همدیگر، یکی از نشانه‌های قدرت پروردگار است که می‌توان از آن استفاده‌های مثبت و منفی برد. این داستان در دنیا از سوءاستفاده و اخاذی تا ایفای نقش به‌عنوان سفیر یک چهره مشهور در لوای شباهت‌ها برای یک بدل سابقه داشته است.

استفاده از این بدل‌ها در نقش سفیر خیرخواهی شخصیت‌ها، استفاده‌های هنری از این شباهت‌ها و به‌کارگیری این موهبت در جهت فعالیت‌های مثبت فرهنگی می‌تواند از ابعاد صحیح استفاده از این شباهت ظاهری باشد.

در این راستا، مطلع شدیم که بدل ایرانی فوق‌ستاره فوتبال جهان «رونالدو» در اصفهان زندگی می‌کند! او که نزدیک‌ترین شباهت‌ها را به این فوتبالیست جهانی از بین دیگر بدل‌های او در دنیا دارد، از نظر سن، قد، وزن، شباهت‌های صورت و موی سر و جالب‌تر از همه فوتبالیست بودن گوی سبقت را از دیگر بدل‌های رونالدو ربوده است. صمیمیت و خیرخواهی این بدل اصفهانی رونالدو که در مسیری درست و سازنده از این لطف الهی استفاده می‌کند، او را از دیگر بدل ها خاص‌تر و متمایز می سازد.

«داوود محمودی» در 17 مردادماه سال 1366 در اصفهان متولد شده است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی برق صنعتی است و اکنون در اصفهان و تهران اقامت و در صنعت مدلینگ و تبلیغات فعالیت دارد و اخیرا  با تأسیس شرکتی تحت عنوان کادوی دیجیتال به ارائه محصولات هوشمند و دیجیتال خاص هم ورود کرده است .

داوود محمودی در رادیو و تلویزیون و برنامه‌های ورزشی اجرا داشته و در چند برنامه فوتبالی تلویزیونی شبکه اصفهان نیز ظاهر و در چندین برنامه برون‌مرزی نیز در کشور ترکیه و امارات و... حضور داشته است.

این بدل رونالدو، به‌عنوان مدل در زمینه تبلیغات پوشاک ، لباس و تولیدات الکترونیک و لوازم‌خانگی با برندها و شبکه‌های تبلیغاتی همکاری داشته و شباهت او به ستاره جهانی فوتبال بر جذابیت این تبلیغات افزوده است.

محمودی می‌گوید: در ایران و خارج از کشور مردم به من لطف و استقبال خوبی از برنامه‌ها داشته اند و شباهت به فوق ستاره فوتبال دنیا برای مخاطبان جذاب بوده است .

این بدل و مدل ایرانی شباهت های ظاهری  دقیقی با رونالدو دارد از جمله قد 187 سانتیمتری و وزن 83 کیلوگرمی که دقیقاً مطابق با مشخصات رونالدو است و خبرگزاری‌های خارجی نیز به این موضوع پرداخته اند.

محمودی، اضافه می‌کند : این شباهت را قدردان لطف خدا هستم و میدانم از آن در فعالیت‌های خیر به‌خصوص کمک به فوتبالیست‌های نوجوان که استعداد خوبی دارند؛ ولی بضاعت مالی ندارند، به کار گرفته‌ام و سعی کردم در حد توان به آنها کمک کنم.

او معتقد است: در دیگر کشورهای جهان، در سال‌های گذشته به نقش و اهمیت بدل‌ها و نحوه استفاده صحیح از آنها دست یافته اند و در ایران هم کم‌کم این مسئله (اگرچه دیرتر) در حال جا افتادن است. اکنون در دنیا، بسیاری کشورها یاد گرفتند که از توانایی بدل‌ها به چه شکل در مسیر درست استفاده کنند .

محمودی، می‌گوید: از اینکه خداوند مرا به شکل یکی از شخصیت‌های معروف دنیا آفریده، سپاسگزارم. همیشه فکر می‌کنم این لطف خدا بوده و من باید از این موهبت به شکل مثبت و خیرخواهانه استفاده کنم تا هم خدمتی به مردم داشته باشم و هم در مسیر پیشرفت در زندگی‌ام گام بردارم.

به گزارش نگاه کویر، این امتیاز که بدل‌ها بیشتر از خود شخصیت‌ها در دسترس هستند و می‌توانند فعالیت‌های مفیدی در نقشِ آن چهره‌های معروف انجام دهند، بسیار فرصت خوبی است و می‌تواند در جهت اهداف خیرخواهانه به کار گرفته شود و در صنعت تبلیغات و اطلاع رسانی هم  می‌توان با استفاده از بدل‌ها نمایش بهتر و  اثرگذارتری  ارائه نمود .

 

دیدگاه / پاسخ